Action i Tedi zyskają nowego konkurenta. Malezyjski dyskont otworzy sklepy w Polsce
MR.DIY, znana w Azji Południowo-Wschodniej marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, wchodzi do Polski. Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy w naszym kraju cztery pierwsze sklepy. Motto firmy to “Zawsze Niskie Ceny”.
Placówki pod szyldem MR.DIY powstaną w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. W sklepach sieci klienci znajdą m.in. narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze czy zabawki.
- Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych. Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli dostarczyć klientom w Polsce naszą jakościową ofertę wraz z obietnicą zawsze niskich cen. Nie możemy się również doczekać, aby stać się integralną częścią polskiego krajobrazu handlowego - mówi Leo Gan, chief operating officer w MR.DIY.
W planach 10 sklepów MR.DIY
Firma ogłosiła również, że do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów. Będą one działać zarówno w galeriach handlowych, jak i parkach handlowych.
- Chcemy, aby sklepy MR.DIY były dla klientów niczym dobry sąsiad, który jest blisko, poratuje w potrzebie, doradzi i zainspiruje. Dobierając asortyment naszych sklepów, za punkt wyjścia bierzemy oczekiwania konsumentów, związane z codziennym funkcjonowaniem, prowadzeniem domu i drobnymi remontami. A ponieważ wiemy, jak cennym zasobem jest obecnie czas, sklepy MR.DIY umożliwią kompleksowe zakupy dla całej rodziny w jednym miejscu. Co ważne, będziemy stale rozwijać naszą ofertę, na bieżąco analizować zmieniające się oczekiwania i trendy. Wnioski z tych badań znajdą odzwierciedlenie na naszych półkach. Jednocześnie zobowiązujemy się dbać o to, aby przy rosnących kosztach życia, ceny naszych produktów były konkurencyjne, zgodnie z mottem firmy „Zawsze Niskie Ceny” - dodaje Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY Poland.
Sieć MR.DIY rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii. Polska jest 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.
W ostatnich latach w Polsce nastąpił wysyp dyskontów niespożywczych. Na tym rynku działają w naszym kraju m.in. sieci Action, Tedi, Pepco czy Woolworth.
Dołącz do dyskusji: Action i Tedi zyskają nowego konkurenta. Malezyjski dyskont otworzy sklepy w Polsce