Valkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji
Agencja marketingu zintegrowanego Valkea wygrała przetarg na kompleksową obsługę malezyjskiej sieci sklepów MR.DIY w Polsce.
MR.DIY, znana w Azji Południowo-Wschodniej marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, niedawno ogłosiła swoje wejście do Polski. Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery nowe sklepy: w Krakowie, Zabrzu, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Tym samym malezyjska sieć handlowa rozszerza swój globalny zasięg do 13 krajów.
Za obsługę marketingową i komunikacyjną retailowego brandu na polskim rynku odpowiada agencja Valkea. Zajmie się ona również kompleksową organizacją i koordynacją eventów otwarcia pierwszych sklepów marki w Polsce.
Agencja rozpoczęła współpracę z marką wraz z jej wejściem na polski rynek. Opracowana została strategia marketingowa wdrażana we wszystkich kanałach komunikacji. Valkea jest odpowiedzialna za obsługę contentową i graficzną polskich profili marki w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także obsługę PR i bieżące doradztwo marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Valkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji