Senior Account Manager Aneta Zabiegała, koordynator projektu zachęca do wzięcia udziału w programie: „Zapraszamy wszystkich, którzy chcieliby spróbować swoich sił w branży PR bez względu na kierunek studiów. Liczymy, że tak jak w poprzednich latach tak i w tym roku będziemy mieli okazję poznać ludzi o różnorodnych zainteresowaniach, pragnących poznać tajniki PR. Podczas wykładów nasi konsultanci nie tylko podzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem zawodowym, ale także odpowiedzą na nurtujące was pytania dotyczące tematyki i zagadnień branży”.
Od samego początku autorski program agencji cieszy się ogromną popularnością i zainteresowaniem młodych ludzi czego dowodem jest liczba zgłoszeń do poprzednich edycji, która za każdym razem znacznie przekroczyła ilość dostępnych miejsc. „Ten program jest dla naszej agencji zarówno miejscem wyszukiwania młodych talentów jak i realizowania fragmentu społecznej odpowiedzialności firmy – chcemy zaadresować takie obszary jak problem braku wykwalifikowanych pracowników, niedopasowanie kompetencyjne a także niedostosowaniem kierunków kształcenia do potrzeb pracodawców” – dodaje Dorota Zmarzlak, Dyrektor Zarządzająca agencji.
Sama idea programu, jak i jej realizacja zostały docenione również przez środowisko branżowe o czym świadczy nominacja projektu do konkursu Złotych Spinaczy w kategorii Media i Styl życia, zdobycie Srebrnej Statuetki Magellan Awards, jak również obecność projektu w Raporcie Dobrych Praktyk Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Partnerami programu PR START zostali: Radio Kampus, Studentnews.pl, Epr.pl Students.pl, AIESEC, Biuro Karier Politechniki Warszawskiej.
Po więcej szczegółów zapraszamy na:
• http://www.prstart.pl
• http://www.facebook.com/TwentyFourSevenPR
24/7PR jest wiodącą agencją doradczą świadczącą usługi z zakresu efektywnej komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz budowania wizerunku. Założona w 2000 r., dziś firma jest 7. największą pod względem przychodów agencją w Polsce, oferującą szeroki zakres usług public relations w tym m.in. z obszaru komunikacji korporacyjnej, produktu, zarządzania kryzysem, prowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnych, CSR, public affairs i komunikacji wewnętrznej. Od 2011 r. w strukturach agencji funkcjonuje spółka 24/7 digital specjalizująca się w komunikacji online. Agencja należy do międzynarodowej sieci PROI (Public Relations Organization International), jest też członkiem Związku Firm Public Relations oraz IPRA (International Public Relations Association. W swoim port folio posiada wiele polskich i międzynarodowych wyróżnień m.in. w takich konkursach, jak Magellan Awards, Sabre Awards, Impactor czy Złote Spinacze.