„Skok na niskie ceny” nie jest zadaniem łatwym i podejmują się go tylko najlepsze agentki, doskonale wygimnastykowane oraz pełne naturalnego uwodzicielskiego wdzięku. Wyrafinowane, lateksowe kreacje przywodzą na myśl postaci erotycznych super-bohaterek, u których siła charakteru koresponduje z pięknem wysportowanego ciała. Trud włamania jest rekompensowany najnowocześniejszymi urządzeniami uznanych producentów, które mogą być przydatne włamywaczkom w ich życiu codziennym... jak i przy planowaniu kolejnego skoku.
„Media Markt po raz kolejny prezentuje zmysłowy kalendarz, który podkreśla niestandardowe myślenie o produktach elektroniki użytkowej. Lubimy zaskakiwać i prezentować oryginalne rozwiązania – nasz kalendarz jest tego najlepszym przykładem” – mówi Ewelina Piątek, Manager ds. Marketingu Media Markt.
Autorem zdjęć jest Emil Biliński – wychowany w Austrii fotografik, który może się poszczycić współpracą m.in. z: Anne Leibovitz, Dawidem Lachapelle i Peterem Lindberghiem. Kreacje przygotował współpracujący z fotografem wiedeński stylista i projektant Nino B. Pavlek. Studio M5 zorganizowało produkcję sesji. Całość konceptu przygotowała i opracowała agencja Opus B.