SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Startuje kampania wizerunkowa Fundacji TVP

7 listopada ruszyła kampania wizerunkowa Fundacji Telewizji Polskiej. Premiera spotu odbyła się na antenie „Pytania na śniadanie”. 

Program poprowadzili szefowa Fundacji TVP Katarzyna Dowbor oraz Filip Antonowicz, a ich gośćmi byli aktorka Magdalena Różczka, dyrektor Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie dr Tomasz Maciejewski oraz członkowie zarządu Fundacji TVP – Piotr Jabłoński i Agnieszka Gola. Tematem audycji była działalność charytatywna Telewizji Polskiej oraz pomoc ofiarom wrześniowej powodzi.

Zobacz: Fundacja TVP przedstawia zarząd i misję. Pomoże powodzianom

Fundacja TVP rusza z kampanią 

Wideo Fundacji TVP zachęca do pomagania innym lub zgłaszania się po pomoc. Jego bohaterami są podopieczni FundacjiOla – pacjentka Kliniki Onkologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie; Sebastian Derba – tata samotnie wychowujący 6-letniego, śmiertelnie chorego Bruna; Magdalena Stępień – mama zastępcza; Jagódka – podopieczna Hospicjum Gajusz, dla której Fundacja TVP poszuka rodziny zastępczej; Katarzyna Dowbor razem z pacjentami Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Spot będzie emitowany w mediach Telewizji Polskiej: na antenach głównych – w TVP1, TVP2, TVP3 (szesnaście pasm regionalnych), TVP Info i TVP Sport – oraz w serwisach internetowych i na profilach społecznościowych nadawcy.

Reżyserką najnowszego spotu Fundacji TVP jest Agnieszka Gola. Film powstał we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka w Warszawie i Hospicjum Gajusz w Łodzi.

– Przez zaledwie dwa miesiące działalności dobitnie przekonaliśmy się, jak dużo osób potrzebuje dziś pomocy. We wrześniu do grona naszych podopiecznych – osób chorych i z różnych powodów wykluczonych społecznie – niespodziewanie dołączyły ofiary powodzi, którym kataklizm zabrał dorobek życia. Nie możemy być obojętni na ich los, dlatego zebraliśmy już ponad 14,5 miliona złotych, by im pomóc. Taka jest potrzeba chwili. Naszej pomocy potrzebuje też Ola – pacjentka Kliniki Onkologii Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie, Pan Sebastian, który samotnie wychowuje śmiertelnie chorego syna oraz Jagódka, dla której szukamy rodziny zastępczej. I wiele innych osób. Kampanią, którą właśnie rozpoczynamy, chcemy przybliżyć wszystkim naszą działalność. Nie ma nic piękniejszego niż pomaganie – mówi Katarzyna Dowbor, prezeska Fundacji TVP.

Dołącz do dyskusji: Startuje kampania wizerunkowa Fundacji TVP

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl