SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ruszyła pierwsza międzynarodowa kampania Douglas Collection

Sieć perfumerii Douglas rozpoczęła pierwszą w historii kampanię promującą linię produktów do makijażu marki Douglas Collection. Akcja pod hasłem ‘#IYKYK - Jak znasz, to wiesz’ zakłada widoczność w telewizji, digitalu, w tym social mediach oraz POS. 
 

Claim kampanii - hashtag #IYKYK, odnosi się do obecnego trendu w mediach społecznościowych, który dotyczy wiedzy dostępnej tylko dla wtajemniczonych. To właśnie oni wiedzą, że Douglas Collection to setki produktów o jakości premium, do których po ich wypróbowaniu będziesz chętnie wracać.

- Dzięki naszej marce Douglas Collection chcemy zdemokratyzować kosmetyki premium. Wierzymy, że piękno jest prawem, a nie przywilejem - mówi  Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu w Douglas. - Koncepcja kampanii zrodziła się z analizy zachowań konsumenckich. Klienci, którzy raz spróbowali produktów Douglas Collection i poznali ich najwyższą jakość, chętnie po nie wracają — innymi słowy: If You Know You Know. - Jak znasz, to wiesz- dodaje. 

Makijaż Douglas Collection to aż kilkaset produktów dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas i na Douglas.pl. Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnieciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.

Kampania koncentruje się na bestsellerach makijażowych Douglas Collection i ulubionych produktach klientów, a także na wiedzy eksperckiej konsultantów pracujących w ponad 150 perfumeriach w całym kraju. 

Kampania zakłada widoczność w perfumeriach w całym kraju, kanałach digital oraz na kanałach social media Douglas. Kampania jest promowana szeroko w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Wavemaker.

Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza międzynarodowa kampania Douglas Collection

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl