Przestrzeń obsłuży Cheetos
Koncern PepsiCo w wyniku rozstrzygniętego przetargu powierzył agencji Przestrzeń obsługę marki chipsów Cheetos w 2021 roku.
W ramach kampanii Przestrzeń stworzy big ideę, która będzie łączyć działania CSR z akcjami angażującymi konsumentów. Agencja i zespół Cheetos na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.
- Szykujemy dobrą zabawę dla dzieciaków i ich rodziców, a najlepsze, że dzięki tej zabawie zrobimy wspólnie coś dobrego - komentuje Małgorzata Sakowicz, senior brand manager marki Cheetos.
Kampania rusza na początku drugiego kwartału br., głównym kanałem będzie digital, wspierany komunikacją w telewizji i działaniami w sklepach.
Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku. Wcześniej realizowała kampanie na kilkadziesiąt europejskich rynków dla marek Lay’s, Lay’s Oven Baked i Lay’s MAXX.
W styczniu tego roku Przestrzeń wygrała przetarg na międzynarodową obsługę marki chipsów Lay's (produkowanych przez firmę Frito-Lay, należącą do PepsiCo).
Dołącz do dyskusji: Przestrzeń obsłuży Cheetos