PepsiCo wchodzi na BeReal
Rusza kampania reklamowa Pepsi i Flamin’ Hot, realizowana na platformie społecznościowej BeReal.
“Marki należące do PepsiCo są pierwszymi w Polsce, które podjęły komercyjną współpracę z tym serwisem” - podano w komunikacie.
Polscy użytkownicy BeReal zetkną się z przygotowanym z myślą o tej platformie, pełnoreklamowym formatem Pepsi i Flamin’ Hot od początku października. Za całość projektu – od pomysłu do realizacji – odpowiedzialny jest Zespół agencji mediowej Zenith Polska.
BeReal to francuska aplikacja do udostępniania zdjęć w mediach społecznościowych, wydana w 2020 roku, która zyskała popularność dwa lata temu (56 milionów pobrań w ciągu roku). Zachęca użytkowników do publikowania zdjęć siebie i swojego życia, ale – co w niej najważniejsze – bez filtrów lub edycji zdjęć. Użytkownicy aplikacji otrzymują codzienne, o losowej porze dnia, powiadomienie o treści „Czas na BeReal”, które daje im dwie minuty na zrobienie i opublikowanie selfie.
Dołącz do dyskusji: PepsiCo wchodzi na BeReal