Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje bezpłatne testy w UPC (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa wspierająca możliwość 14-dniowego bezpłatnego testowania telewizji cyfrowej w UPC Polska. Akcję, której twarzą jest Katarzyna Pakosińska, przygotowały Draft FCB + Ad Fabrika oraz MediaVest.
W nowej kampanii UPC Polska Katarzyna Pakosińska występuje w znanej z poprzednich reklam podwójnej roli: naiwnej blondynki i rezolutnej brunetki. Kampania informuje o rozpoczętej przed tygodniem promocji, w ramach której każdy może przez 14 dni za darmo korzystać z telewizji cyfrowej UPC (przeczytaj o tym więcej).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję, radio (Radio Eska, RMF Max, Antyradio, Planeta.fm i czołowe rozgłośnie lokalne) oraz internet (największe portale).
Kreację kampanii przygotowała agencja Draft FCB + Ad Fabrika, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
Dołącz do dyskusji: Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje bezpłatne testy w UPC (wideo)