Persil wspiera żeńską piłkę nożną
Marka Persil (Henkel) w ramach kampanii „Zawsze dajesz z siebie wszystko" po raz kolejny łamie stereotypy i wspiera różnorodność, tym razem skupiając się na piłce nożnej kobiet.
Ambasadorami akcji zostali: Ewa Pajor (piłkarka FC Barcelona i reprezentantka Polski) oraz Agata Tarczyńska (była wieloletnia reprezentantka Polski) oraz Radosław Majdan (reprezentant Polski i orędownik równości płci w sporcie).
- Piłka nożna od dawna była postrzegana jako domena mężczyzn, jednak dzięki wsparciu takich inicjatyw jak turnieje piłkarskie organizowane przez Ewę Pajor i Agatę Tarczyńską, coraz więcej kobiet udowadnia, że miejsce na boisku jest dla wszystkich, niezależnie od płci – mówi Magdalena Kostrzewa, senior group brand manager firmie Henkel. - Jako główny sponsor rozgrywek Pajor & Tarczyńska Cup, pokazujemy, że prawdziwa siła tkwi w różnorodności i pasji. Angażując się w takie projekty, wspieramy rozwój sportowy i równouprawnienie w sporcie, co inspiruje młode dziewczyny do realizacji swoich marzeń i do dawania z siebie wszystkiego, zarówno na boisku, jak i poza nim.
W ramach opracowanej strategii aktywacyjnej pod hasłem „Pokaż jak Twoja drużyna daje z siebie wszystko!”, wystartował dwuetapowy konkurs, skierowany do drużyn dziewczęcych (szkolnych, podwórkowych, klubowych) w wieku od 13 do 17 lat. Drużyny składające się z 5 do 15 zawodniczek mogą być zgłoszone przez opiekuna, a w konkursie mogą brać udział zarówno amatorzy, jak i profesjonalistki.
Nagrodą główną w konkursie grant w wysokości 5 000 zł, do wykorzystania dla drużyny oraz, trening drużynowy z Ewą Pajor. Finał działań odbędzie się w grudniu podczas Turnieju Pajor Tarczyńska Winter Cup w Lublinie.
Plan działań aktywacyjnych dla marki Persil pod hasłem „Zawsze dajesz z siebie wszystko” firma Henkel opracowała między innym wraz z agencją MullenLowe Warsaw.
Dołącz do dyskusji: Persil wspiera żeńską piłkę nożną