SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

GroupM z europejskim budżetem mediowym firmy Henkel

GroupM (WPP), do której należą agecje mediowe Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare wygrała w przetargu i będzie europejskim partnerem mediowym dla Henkel Consumer Brands, globalnej jednostki Henkel, zajmującej się produktami konsumenckimi.   
 

Wybór ten następuje w wyniku przetargu związanego z procesem konsolidacji, mającym na celu umożliwienie skalowania biznesu i wykorzystania synergii dla zdynamizowania wzrostu, zgodnie z przyjętą przez Henkel strategią „modern marketing transformation”.

GroupM utrzymało obsługę firmy Henkel w Niemczech (rodzimy rynek koncernu), jak również utrzymuje długoletnie partnerstwa w Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Irlandii, Estonii, Węgrzech, Łotwie i Litwie. Dodatkowo GroupM będzie teraz obsługiwać budżet koncernu Henkel w Polsce, Francji, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Bułgarii, Słowenii i Cyprze. Nowe ustalenia wchodzą w życie od stycznia 2025 r.

- Poszukiwaliśmy strategicznego partnera, który wsparłby naszą „podróż” do transformacji marketingowej w Henkel Consumer Brands, a GroupM zapewniła nam wiedzę i zaangażowanie. Jej możliwości w zakresie mediów, danych i technologii zrobiły na nas duże wrażenie. A co najważniejsze, jesteśmy zgodni co do tego, jak uzyskiwać coraz lepsze efekty w przyszłości – komentuje Nuria Ribe, CMO global category laundry & homecare w Henkel.

- Wspólne wysiłki całej GroupM podczas procesu przetargowego pozwoliły nam zademonstrować naszą zdolność do skalowania działań, łączenia zespołów lokalnych i globalnych, a ostatecznie napędzania wzrostu poprzez najbardziej wydajne i efektywne planowanie i aktywację mediów. Podstawę tego podejścia stanowi narzędzie Open Media Studio, umożliwiając nasze pełne zaangażowanie w proces transformacji Modern Marketing firmy Henkel - mówi Josh Krichefski, EMEA CEO GroupM.

Obecnie obsługą mediową Henkla w Polsce zajmuje się agencja Spark Foundry należąca do Publicis Groupe. 

Dołącz do dyskusji: GroupM z europejskim budżetem mediowym firmy Henkel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl