OLX w reklamach „łączy nas”
Pod hasłem „Łączy nas OLX” rozpoczęła się kampania reklamowa platformy OLX. Odpowiadają za nią firmy marketingowe F25, VML i Mindshare.
Nowa kampania OLX jest oparta na koncepcji, że to, z czym jedni gotowi są się rozstać, inni mogą postrzegać jako początek nowej pasji, zmianę stylu czy odpowiedź na zmieniające się potrzeby
- OLX łączy ludzi, umożliwiając im dzielenie się przedmiotami, które mogą zyskać nowe życie w rękach innych, wzbudzając przy tym pozytywne emocje i dając nowe możliwości. Kampania ma na celu pokazanie, że dzięki OLX wszyscy zyskują więcej - zarówno sprzedający, jak i kupujący - mówi Karolina Łabędź-Gronek, marketing specialist w OLX.
- Kampania "Wszyscy zyskują więcej" i wyprodukowane spoty podkreślają, jak istotne jest wzajemne zadowolenie w procesach kupna i sprzedaży. W spocie paczka symbolizuje połączenie nadawcy i odbiorcy, przynosząc im radość i uśmiech - opisuje Marcin Dworucha, managing director, producent i partner w F25.
Kampania obejmuje telewizję, radio, internet (TikTok, Facebook, YouTube, współprace influencerskie) oraz działania PR.
Za produkcję reklam odpowiada dom produkcyjny F25, linię kreatywną opracowała agencja VML. Zakupem mediów zajmuje się Mindshare.
Dołącz do dyskusji: OLX w reklamach „łączy nas”