Kolejna piosenkarka w kampanii Play na Kartę
W nowej kampanii reklamowej Play na Kartę występuje piosenkarka Kaśka Sochacka. To kolejna gwiazda muzyki promująca tę ofertę.
Kaśka Sochacka w spocie Play na Kartę śpiewa fragment swojej piosenki „Szum”. Jest pokazywana jako zawartość wyświetlacza smartfona korzystającego z internetu 5G w Play, na szybko zmieniającym się tle.
Kampania podkreśla, że do Play najwięcej osób przenosi swoje numery (na podstawie danych Urzędu Komunikacji Elektronicznej z pierwszych trzech kwartałów 2024 r.). Informuje również o ofercie, w ramach której w Play na Kartę można uzyskać 8 400 GB pakietu internetowego w ciągu roku: 600 GB na start (200 GB po włączeniu pakietu XXL 5G, a 400 GB za zgodę na komunikację marketingową) oraz po 650 GB za 12 doładowań po 50 zł.
CZYTAJ TEŻ: Grupa Play będzie miała nowego prezesa
Kaśka Sochacka to kolejna gwiazda muzyki reklamująca Play na Kartę. Od wielu lat w kampaniach oferty występuje Agnieszka Chylińska. Natomiast jesienią ub.r. w reklamach zagrała Daria Zawiałow, a latem br. Smolasty.
Działania reklamowe Play są realizowane m.in. w telewizji, internecie i outdoorze. Za obsługę komunikacji marketingowej telekomu odpowiadają agencje Plej (kreacja reklam ATL- BTL-owych), MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów) oraz MSL (public relations).
CZYTAJ TEŻ: Abonenci Play i UPC Polska dostają ważne wiadomości. Będą zmiany w umowach
Grupa kapitałowa Play w drugim kwartale 2024 roku wypracowała 2,51 mld zł przychodów, co wobec 2,42 mld zł rok wcześniej daje wzrost o równe 4 proc. Wzrosły wpływy z usług: w przypadku tych mobilnych o 9,1 proc. do 1,25 mld zł, a ze stacjonarnych i dla domu - o 5 proc. do 510 mln zł. Na poziomie EBITDAaL kwartalny zysk grupy Play podskoczył o 18,6 proc. do 1,05 mld zł, a marża - z 36,6 do 41,7 proc.
Dołącz do dyskusji: Kolejna piosenkarka w kampanii Play na Kartę