SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IPG Mediabrands tworzy nowe zespoły

W grupie IPG Mediabrands, do której należą agencje Initiative, UM i Kinesso, powstały nowe zespoły: Growth - pod kierownictwem Magdaleny Sołtan-Zabielskiej, i Center of Excellence zarządzany przez Michała Tarantę. Stanowisko dyrektora zarządzającego Kinessoobjęła Agata Sądel, która jednocześnie jako chief activation officer odpowiada w grupie za aktywację w kanałach online.

Growth łączy w jeden, centralny zespół ekspertów, którzy dotychczas w poszczególnych agencjach grupy odpowiadali za rozwój biznesu, oferty, kompetencji i produktów. Na jego czele stanęła Magdalena Sołtan-Zabielska, związana z IPG Mediabrands od ponad 25 lat, która przez ostatnie 3 lata jako business acceleration director odpowiadała za projekty z zakresu rozwoju biznesu i optymalizację procesów wewnętrznych. Zespół Growth koncentruje się na rozwijaniu biznesu i portfolio klientów, identyfikowaniu nowych możliwości biznesowych, relacjach z potencjalnymi klientami, przygotowywaniu ofert, koordynacji procesów nowobiznesowych i stałym zwiększaniu ich efektywności. 

Nowo powstałe Center of Excellence skupia ekspertów z obszaru digital, danych, analityki i technologii. Do jego zadań należy identyfikacja nowych rozwiązań, narzędzi i technologii zwiększających efektywność działań i konkurencyjność Grupy, zarządzanie portfolio produktów i jego dalszy rozwój, a także zarządzanie wiedzą i stałe podnoszenie kompetencji digitalowych.

Na czele kilkuosobowego Center of Excellence stanął Michał Taranta, ekspert w obszarze komunikacji zintegrowanej z 20-letnim doświadczeniem. Z IPG Mediabrands jest związany od 2021 roku, najpierw jako digital director w zespole strategii Grupy, a ostatnio na stanowisku director of operations w Kinesso, gdzie zarządzał zespołami SEM, SocialCommerce, Programmatic, Performance i AdOps, odpowiadał za ofertę produktów digitalowych agencji i tworzenie nowych rozwiązań wykorzystujących kompetencje i zasoby w obszarach danych, analityki i technologii.

Za obszar Activation w IPG Mediabrands, w tym za pełne wykorzystanie potencjału zasobów danych i technologii w działaniach realizowanych we wszystkich kanałach digital, zapewnienie jakości i efektywności aktywacji oraz nadzór nad spójnością procesów i ich automatyzację odpowiada Agata Sądel, która objęła funkcję chief activation officera IPG Mediabrands. Jednocześnie stanęła na czele Kinesso – należącej do IPG Mediabrands agencji performance marketingu, w której strukturach działają zespoły odpowiadające za aktywacje w obszarze digital: SEM, Paid Social, SEO, Programmatic i AdOps, działania performance oraz obsługę klientów bezpośrednich. Jako managing director Kinesso odpowiada za dalszy rozwój agencji i jej oferty, efektywność oraz płynną współpracę z innymi agencjami i zespołami specjalistycznymi Grupy.
Agata Sądel jest związana z IPG Mediabrands od 2020 roku. Ostatnio jako chief transformation officer CEE odpowiadała za transformację procesów biznesowych, struktur i oferty Grupy, koncentrując się na automatyzacji procesów, integracji oferty produktowej i zapewnieniu spójnego standardu produktów, procesów i narzędzi w całym regionie CEE. Wspierała również procesy nowobiznesowe w zakresie oferty digitalowej i produktowej. Wcześniej odpowiadała za rozwój oferty IPG Mediabrands w obszarze komunikacji adresowalnej i rozwiązań wykorzystujących dane, analitykę i technologie do zwiększania efektywności działań marketingowych.  

Jacek Dymkowski, pełniący wcześniej funkcję managing directora Kinesso Poland & CEE, w październiku rozstał się z firmą.

 

Dołącz do dyskusji: IPG Mediabrands tworzy nowe zespoły

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl