Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-05-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pokaż serce swojego domu! Konkurs fotogaficzny

150x110
Spotkania w gronie najbliższych, wspólne kulinarne eksperymenty czy filiżanka porannej kawy. Codzienne zwykłe czynności przeplatają się w kuchni z niezwykłymi wydarzeniami. Nie bez przyczyny mówi się, że jest ona sercem domu. Jeżeli Twoja kuchnia również jest magicznym, tętniącym życiem miejscem, weź udział w konkursie fotograficznym organizowanym przez IKEA Kraków. Najlepsze zdjęcia zostaną opublikowane w prasie i nagrodzone bonami zakupowymi IKEA.

Konkurs skierowany jest do wszystkich, dla których kuchnia jest wyjątkową i ważną częścią domu. Oceniana jest nie tylko technika wykonania fotografii, ale przede wszystkim pomysł i aranżacja nadsyłanych zdjęć. - W każdej kuchni, nieważne czy dużej, czy małej, znajdziemy ciepło i magię. Dlatego uczestnikom nie narzucamy żadnych ograniczeń, mając nadzieję, że uda im się uchwycić w kadrze to bijące serce ich domu – tłumaczy Anna Knapik z IKEA Kraków.

Konkurs „Kuchnia Sercem Domu” rozpoczyna się 17 maja, a kończy 10 czerwca 2012 roku i składa się z 2 odsłon. Tematem przewodnim pierwszej, trwającej od 17 do 27 maja, są „Spotkania kuchenne”. Druga część konkursu, do której zgłoszenia przyjmowane są od 1 do 10 czerwca, nosi tytuł „Kuchenne eksperymenty”.

Prace konkursowe oceni specjalnie powołane jury, któremu przewodniczy Jacek Bednarczyk, znany fotograf krakowskiego oddziału Polskiej Agencji Prasowej. W składzie komisji konkursowej zasiądzie również producentka programów telewizyjnych, prowadząca swój autorski cykl kulinarny – Ewa Wachowicz.

Najlepsze zdjęcie w każdej odsłonie nagrodzone zostanie bonem o wartości 500 zł na zakupy w sklepie IKEA. Za drugie i trzecie miejsce zwycięzcy otrzymają odpowiednio bony o wartości 300 i 200 zł. Przewidziano również upominki dla autorów 5. kolejnych, wyróżnionych prac. Nagrodzone zdjęcia zostaną opublikowane w prasie wraz z nazwiskami ich autorów.

Szczegółowe informacje, formularz zgłoszeniowy i regulamin konkursu dostępne są na stronie www.IKEA.pl/krakow oraz na fanpage’u IKEA Kraków na Facebooku (www.facebook.com/ikea.krakow). Zgłoszenie konkursowe wraz ze zdjęciem należy wysłać na adres: marketing.krakow@IKEA.com lub dostarczyć pocztą do siedziby sklepu IKEA.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS