Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2022-02-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kaufland wraz z partnerami – LUX MED oraz Geneva Trust zapraszają mieszkanki województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnym badaniu mammograficznym

 

Wrocław, 28.01.2022 r.

Kaufland wraz z partnerami – LUX MED oraz Geneva Trust zapraszają mieszkanki województwa mazowieckiego do udziału w bezpłatnym badaniu mammograficznym

W lutym na parkingach wybranych sklepów Kaufland pojawią się mobilne punkty badań mammograficznych. Mammobusy zaparkują również w miastach województwa mazowieckiego, między innymi w Warszawie, Grójcu, Piasecznie, Płocku i Żyrardowie. Z bezpłatnej mammografii w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi mogą skorzystać panie w wieku 50-69 lat.

Grójec, Warszawa, Ząbki, Mińsk Mazowiecki, Piaseczno, Ostrów Mazowiecka, Płock oraz Żyrardów – to miasta, w których już w lutym panie będą mogły wykonać bezpłatną mammografię. Darmowe badanie przysługuje kobietom, które posiadają ubezpieczenie zdrowotne i nie chorowały do tej pory na raka piersi. Aby skorzystać z bezpłatnej mammografii, wystarczy zarejestrować się telefonicznie lub przez stronę internetową. Podczas rejestracji nastąpi weryfikacja pacjenta w systemie prowadzonym przez Narodowy Fundusz Zdrowia. Swój udział w badaniu mogą zgłosić wszystkie kobiety spełniające kryteria programu, w tym pracownice sieci Kaufland.

Bezpłatną mammografię można wykonać co dwa lata. Wyjątek stanowią kobiety będące w grupie ryzyka – obciążone mutacją w obrębie genów BRCA1 lub BRCA2, które mogą wykonać badanie co dwanaście miesięcy. Coroczna darmowa mammografia możliwa jest też w przypadku stwierdzenia nowotworów piersi w rodzinie, na przykład u mamy, siostry lub córki. Aby zapisać się na badanie, należy zadzwonić pod numer 58 767 34 44 (Geneva Trust) lub 58 666 24 44 (LUX MED), w zależności od lokalizacji i daty badania. Szczegółowy „rozkład jazdy” mammobusów dostępny jest na stronie: Zaangażowanie społeczne | Kaufland.

Profilaktyka mimo epidemii 

Ze względu na sytuację epidemiczną w kraju mammografia jest wykonywana przy zachowaniu reżimu sanitarnego, z uwzględnieniem wszystkich zasad i środków bezpieczeństwa. Technicy przeprowadzający badanie są wyposażeni w niezbędne środki ochrony osobistej, a aparatura diagnostyczna jest poddawana systematycznej dezynfekcji. Również pacjentki korzystające z mammografii są zobowiązane do dezynfekcji rąk, zmierzenia temperatury oraz pozostania w maseczkach ochronnych. Ze względu na wprowadzone środki ostrożności w mammobusie mogą przebywać nie więcej niż trzy kobiety, a badanie jest umawiane na konkretną godzinę – tak, aby móc zapewnić zachowanie bezpiecznego dystansu.

W 2021 r. mammobusy zaparkowały na parkingach sklepów Kaufland ponad 1000 razy. Z bezpłatnego badania mammograficznego skorzystało aż 70 000 kobiet. W tym roku sieć ponownie zachęca do odwiedzania mammobusów, które pojawią się przy wybranych marketach Kaufland. W lutym mobilne punkty badań zaparkują w blisko 90 lokalizacjach.

WYBRANE LOKALIZACJE:

·        Grójec – 01.02, parking Kaufland przy ul. Armii Krajowej 48a – LUX MED

·        Warszawa –  24.02, parking Kaufland przy ul. Stalowej 60/64 – LUX MED

·        Ząbki – 24.02, parking Kaufland przy ul. Powstańców 7 – LUX MED

 

·        Grójec - 14.02, parking Kaufland przy ul. Armii Krajowej 48a - Geneva Trust

·        Mińsk Mazowiecki – 21.02, parking Kaufland przy ul. Konstantego Rudzkiego 13 – Geneva Trust

·        Ostrów Mazowiecka – 23.02, parking Kaufland przy ul. Lubiejewskiej 65   Geneva Trust

·        Piaseczno – 11.02, parking Kaufland przy ul. Okulickiego 10 – Geneva Trust

·        Płock – 08.02, parking Kaufland przy ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 11  – Geneva Trust

·        Żyrardów – 10.02, parking Kaufland przy ul. Skrowaczewskiego 27 – Geneva Trust

 

                                   

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 231 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS