SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wyborowa Pernod Ricard wspiera zróżnicowanie swoich pracowników

Wyborowa Pernod Ricard, producent alkoholi, wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie zróżnicowanych zespołów. Kampania adresowana jest zarówno do obecnych pracowników, jak i do kandydatów spoza organizacji.

Wyborowa Pernod Ricard zidentyfikowała korzyści płynące z różnorodności i konsekwentnie promuje inkluzywną kulturę pracy, wdrażając inicjatywy i proaktywne działania na rzecz różnorodności i inkluzywności, w tym m.in. zwiększenia roli kobiet i ich obecności na najwyższych stanowiskach.

- W Wyborowa Pernod Ricard każdego dnia wspieramy bezpieczną, przyjazną i włączającą kulturę pracy, która ceni wszystkich w organizacji za to, kim naprawdę są. Wierzymy, że różnorodność i włączenie to źródło siły naszego zespołu. Regularnie wprowadzamy działania i projekty realizujące naszą strategię D&I, w tym na przykład równowaga płci na kluczowych stanowiskach i wśród najwyższej kadry kierowniczej – w ciągu zaledwie trzech lat w Zarządzie Pernod Ricard Central Europe reprezentacja kobiet wzrosła z 20%% do 45%. Regularnie zarządzamy też luką płacową, dbając o równość płac - mówi Izabela Nowikowska, human resources director w Wyborowa Pernod Ricard, Central & Eastern Europe.

Firma regularnie prowadzi działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze D&I. Należą do nich m.in. obowiązkowe szkolenia dla kadry menedżerskiej z budowania zróżnicowanych zespołów. Poruszane na nich zagadnienia obejmują m.in. język i zachowania włączające, nieuświadomione uprzedzenia, a także umiejętność rozpoznawania i uwrażliwienie pracowników na działania potencjalnie dyskryminujące – aby móc ich unikać.

„Nas różnice inspirują!”

Rozpoczynająca się właśnie kampania jest jednym z elementów procesu wzmacniania i rozwijania obszaru D&I w Wyborowa Pernod Ricard. 

Poznajemy w niej duety osób – pracowników firmy, którzy reprezentują zróżnicowane upodobania, mają odmienne rutyny i potrzeby, należą do rożnych grup wiekowych, ale to co ich łączy, to umiejętność porozumienia i współpracy ze sobą. Kampania realizowana jest w social mediach – na Instagramie oraz Facebooku #wyborowa_kariera.

Dodatkowo, spośród chętnych pracowników firmy stworzony został zespół D&I Champions, składający się z osób pracujących na co dzień w różnych lokalizacjach – w warszawskim biurze, w zakładach produkcyjnych w Zielonej Górze czy działach sprzedaży. Jego zadaniem jest praca nad jeszcze lepszym zrozumieniem i zarządzaniem różnorodnością w organizacji, precyzyjnym zdefiniowaniem lokalnych potrzeb pracowników, co przełożyć się ma na rekomendację konkretnych działań, które mogą im wyjść naprzeciw.

Dołącz do dyskusji: Wyborowa Pernod Ricard wspiera zróżnicowanie swoich pracowników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl