Wizerunkowa kampania Agencji Reklamowej Wawa
Jej odbiorcami są szefowie działów marketingu oraz mediaplanerzy z agencji reklamowych.
Ruszyła kampania wizerunkowa Agencji Reklamowej Wawa, która zajmuje się sprzedażą czasu antenowego ponadregionalnego Radia Wawa.
„Jesteśmy szalonym, kreatywnym ale przede wszystkim wysoko wykwalifikowanym zespołem profesjonalistów. Wyróżnia nas duża pomysłowość i elastyczność działania oraz efektywne wykorzystywanie nowatorskich sposobów komunikacji. …warto zobaczyć jak gramy na żywo” – tak o założeniach kampanii mówi Paweł Mączka, Dyrektor Sprzedaży Agencji Reklamowej Wawa.
Obiorcami kampanii są szefowie działów marketingu oraz mediaplanerzy z agencji reklamowych.
Akcja potrwa do końca roku 2006. Swoim zasięgiem obejmie cały kraj. Kampania wykorzystuje prasę fachową, Internet oraz Radio Wawa. Jest ona uzupełnieniem dotychczas prowadzonych działań z obszaru marketingu klienta.
Zdjęcia wykorzystywane w kampanii zostały wykonane przez Macieja Biernackiego w warszawskim teatrze Roma przy współudziale firmy Xavier Fabienne i sklepu muzycznego Zbyszka Hołdysa.
Dołącz do dyskusji: Wizerunkowa kampania Agencji Reklamowej Wawa