Więcej miejsca dla przyjemności
"The Warsaw Voice" stawia na rozrywkę
Wydawca angielskojęzycznego tygodnika „The Warsaw Voice” postanowił poświęcić więcej miejsca informacjom z dziedziny szeroko pojętej rozrywki, relaksu i ogólniej – atrakcyjnych sposobów spędzenia wolnego czasu. Decyzja jest podyktowana rosnącym zainteresowaniem czytelników publikowaną co tydzień ośmiostronicową sekcją „BUZZ”, która zajmuje się takimi właśnie tematami. Począwszy od listopada jej oddziaływanie wzmocnił, publikowany raz na miesiąc, „The Big Buzz”. Jest to powiększona wersja dotychczasowego działu. Jego pierwsza, listopadowa emisja zajęła 20 stron standardowego wydania tygodnika, którego objętość została w związku z tym zwiększona z 40 do 48 stron.
W powiększonym raz na miesiąc dziale czytelnicy znajdą między innymi więcej zapowiedzi najciekawszych wydarzeń z zakresu kultury, sztuki i rozrywki, a także mody i stylu życia. Stałym elementem „The Big Buzz” jest sekcja „Shopping Guide”, w której znajdują się prezentacje markowych produktów i usług. Więcej miejsca przeznaczono także na przewodnik po restauracjach i klubach.
W odróżnieniu od kilku innych comiesięcznych warszawskich publikacji, zajmujących się podobną tematyką, poszerzona publikacja tygodnika „The Warsaw Voice” ma dodatkowo zapewnioną możliwość dotarcia do czytelników z bieżącymi informacjami także za pośrednictwem cotygodniowej, kilkustronicowej sekcji kulturalno-rozrywkowej „BUZZ”. Redakcja zapowiada, iż już wkrótce do tego celu wykorzystywana będzie intensywniej także strona internetowa tygodnika www.warsawvoice.pl .
Zarówno cotygodniowy „Buzz”, jak i comiesięczny „The Big Buzz” kierowane są przede wszystkim do przedstawicieli anglojęzycznych środowisk w Polsce czyli grupy czytelniczej o dużej sile nabywczej, co czyni go bardzo atrakcyjnym nośnikiem reklamy.
Pierwsza edycja „The Big Buzz” przyniosła między innymi „Christmass Shopping Guide”, przewodnik po restauracjach, serwujących dania kuchni polskiej, sekcję „Clubbing” oraz wiele różnorodnych informacji o wydarzeniach artystycznych i rozrywkowych. Druga edycja ukaże się już w pierwszym grudniowym wydaniu tygodnika.
„The Big Buzz” odróżnia się także od reszty tygodnika charakterystycznym „rozrywkowym”, wielobarwnym i żywym projektem graficznym.
Tygodnik „The Warsaw Voice” ukazuje się od 16 lat. Od jesieni 1988 roku, kiedy ukazał się jego pierwszy numer, przeszedł długą ewolucję: od czarno-białego pisma dużego formatu (A-3) o charakterze cotygodniowej gazety informacyjno-analitycznej o Polsce do precyzyjnie sformatowanego kolorowego magazynu A-4, nastawionego na zwięzłą i użyteczną informację ze wszystkich podstawowych dziedzin. Pismo przynosi regularnie informacje ze sceny politycznej i gospodarczej, życia społecznego, a także kultury i rozrywki. Rolę periodyku, przynoszącego przede wszystkim materiały analityczne przejął od pewnego czasu jego comiesięczny dodatek „The Polish Voice”, zamieszczany w całym nakładzie pisma.
Dołącz do dyskusji: Więcej miejsca dla przyjemności