"Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary
Należąca do Nestle marka Winiary rozpoczęła kampanię “Pomysłu na …”. Realizuje ją Publicis Poland.
Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland.
Działania są realizowane w digitalu, OOH oraz DOOH. Towarzyszy im hasło „Taka zupa do konkret”. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.
Idea kreatywna kampanii wykorzystuje potoczne określenie „konkretu” i bawi się jego dwuznacznością.
Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotowało spoty digitalowe 15” oraz 6”. W przypadku serwisu YouTube emitowana będzie 15”. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Reżyserię powierzono Arkowi Żyłce. Za planowanie mediów odpowiada OpenMind.
Dołącz do dyskusji: "Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary