SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary

Należąca do Nestle marka Winiary rozpoczęła kampanię “Pomysłu na …”. Realizuje ją Publicis Poland. 

Nowy „Winiary Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „Winiary Pomysł na sycącą ogonową” i „Winiary Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. 

Działania są realizowane w digitalu, OOH oraz DOOH. Towarzyszy im hasło „Taka zupa do konkret”. Do zadań agencji należało opracowanie strategii, koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad powstaniem wszystkich formatów reklamowych.

Idea kreatywna kampanii wykorzystuje potoczne określenie „konkretu” i bawi się jego dwuznacznością.

Na potrzeby kampanii Publicis Poland przygotowało spoty digitalowe 15” oraz 6”. W przypadku serwisu YouTube emitowana będzie 15”. Krótkie formaty video pojawią się także w wybranych mediach społecznościowych. Produkcją spotów zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją Orka. Reżyserię powierzono Arkowi Żyłce. Za planowanie mediów odpowiada OpenMind.  

Dołącz do dyskusji: "Taka zupa to konkret!" w kampanii marki Winiary

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Kapuśniak w którym jest 3,9% kapusty!!! Dobrze, że tłuszczu palmowego nie dodali!
odpowiedź
User
Mijo
Konkret? To słowo kojarzy się z ruską sztuczką iluzjonisty. Jest, nie ma, nie budziet. Kasy którą zapłaciłeś z bilet na występ iluzjonisty też, nie budziet.
odpowiedź