SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sukces telewizji Fox Kids

Fox Kids najpopularniejszą stacją dla dzieci i młodzieży

We wrześniu telewizja Fox Kids była najpopularniejszą stacją wśród kanałów z ofertą skierowaną do dzieci i młodzieży. W paśmie od 6-ej do 24-ej telewizję Fox Kids oglądało średnio 57 421 osób w wieku 4+.

44% wzrost widowni we wrześniu w porównaniu do I półrocza 2003 to efekt: znacznego powiększenia zasięgu, ciągłego wprowadzania do ramówki nowości programowych, stworzenia nowego pasma dla starszej widowni (Ąródło: AGB Polska - 09/2003) - czytamy w komunikcie nadawcy.

"Od sierpnia widoczny był silny wzrost widowni telewizji Fox Kids. W obecnym roku znacznie zwiększyliśmy nasz zasięg dzięki współpracy z czołowymi operatorami telewizji kablowej takimi jak: Vectra S.A., Multimedia Polska oraz Stream Communications. Tym samym Fox Kids umocnił swoją pozycję kanału o największym zasięgu skierowanym do widowni 4 - 15 lat. Od września wydłużyliśmy czas nadawania kanału z 22-ej do 24-ej, co pozwoliło nam na stworzenie specjalnego bloku programowego w godzinach 21:00-24:00, które zadowoli zwłaszcza młodzież i starszych widzów, m.in. miłośników klasyki komiksu. W ostatnim miesiącu ponad 4,5 mln osób obejrzało nasze programy. Udział w oglądalności wśród dzieci 4-15 osiągnął poziom 5%, a wśród dzieci z miast >50tys - 9,6%. We wrześniu widzowie Fox Kids przez ponad godzinę dziennie oglądali telewizję Fox Kids (75min - dzieci 4-15)" - powiedział Maciej Bral - Dyr. Ds. Marketingu i Dystrybucji Fox Kids Europę Ltd.

Najchętniej oglądanymi bajkami we wrześniu były: "Odlotowe Agentki" (widownia - 196 551 osób 4+), "Oggy i Karaluchy" (widownia - 188 008 osób 4+) i nowy serial w ramówce Fox Kids - "Ach ten Andy" (widownia - 167 881 osób 4+).

Telewizja Fox Kids to kanał tematyczny, który dobudowuje unikalny zasięg w kampaniach reklamowych. Jako medium wspierające może dostarczyć od 3 - 13 % unikalnej widowni dziecięcej, której nie można zdobyć w żadnym ogólnopolskim kanale telewizyjnym (dzieci 4-15 z miast>50tys).

"Przede wszystkim cieszy nas fakt, że nasi Klienci szeroko korzystają z zasobów Fox Kids: silny kanał telewizyjny, Internet, prasa - multimedia pod tą samą marką, ale też zasoby programowe, produkcja spotu w stylu kanału, licencje na postaci z bajek. Wszystkie te elementy użyte razem przyniosły znakomite efekty - czego dowodem są kolejne realizowane projekty"- powiedział Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media - Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych.

Dołącz do dyskusji: Sukces telewizji Fox Kids

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl