Sukces "Tele Magazynu"
Największy w Polsce dodatek telewizyjny, odnotował 45 % wzrost, przychodów z reklamy w okresie I-IV 2004 w stosunku do okresu I-IV roku ubiegłego
Tele Magazyn ma najsilniejszą pozycję wśród dodatków telewizyjnych do dzienników, zarówno pod względem czytelnictwa jak i nakładu.
Tytuł | 2003 I-IV | 2004 I-IV | I-IV 2004 do I-IV 2003 |
TELE MAGAZYN | 7 266 793 | 10 534 786 | 45% |
TELE PROGRAM | 6 519 192 | 9 007 579 | 38% |
TELE TYDZIEŃ | 12 098 900 | 16 199 760 | 34% |
GAZETA TELEWIZYJNA | 6 853 850 | 6 695 800 | -2% |
Ukazuje się w 14 dziennikach regionalnych (także w 17 tygodnikach) i obejmuje swoim zasięgiem 12 województw.
Silna pozycja Tele Magazynu w tym segmencie rynku prasy została dostrzeżona przez reklamodawców.
Polska Press Grupa
Dołącz do dyskusji: Sukces "Tele Magazynu"