SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Schulz dla Kampanii Samsunga

Agencja Reklamowa Schulz jest autorem kreacji dla trzech grup produktowych do kampanii prasowej Samsunga.

Drukarka fotograficzna SPP-2040, monitor LCD 970P oraz  urządzenie wielofunkcyjne SCX-4521F to produkty, do których Schulz zaprojektował  trzy odrębne kreacje prasowe. Celem kampanii jest pobudzenie wyobraźni  konsumenta i wzbudzenie pozytywnych emocji.   Kampania pierwszego z  produktów ruszyła na początku grudnia.  Wszystkie reklamy ukazały się do końca grudnia.  Reklamy publikowane są między innymi: w  Polityce, Wproście, Newsweeku, Forum, Przekroju.

W erze cyfrowej, dzięki multimedialnej technologii, relacje między klientem i agencją zmieniają się na całym świecie. Kampania wizerunkowa Samsunga pokazuje w ciekawy sposób jak człowieczeństwo i wysoka technologia mogą współżyć z sobą szczęśliwie – mówi Giovanni Caporioni nowy dyrektor kreatywny agencji reklamowej Schulz.

 Nasze reklamy dla Samsunga są rezultatem oryginalnej kreacji, a nie jak zwykle stosowanych adaptacji z międzynarodowych formatów – dodaje Giovanni Caporioni. Za zakup mediów odpowiedzialny jest  Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: Schulz dla Kampanii Samsunga

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl