SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rowland dla GSK

Rowland Communications dla GlaxoSmithKline

Rowland Communications została wybrana Preferowanym Dostawcą Usług PR dla GlaxoSmithKline. Agencji powierzono realizację kampanii edukacyjnej pod hasłem "Mamo, masz wybór", dotyczącej korzyści ze stosowania szczepionek skojarzonych.

Zadaniem Rowland jest upowszechnienie informacji, że szczepionki dla najmłodszych różnią się jakością, składem oraz sposobem podawania i że można dokonywać pomiędzy nimi wyboru. Akcja "Mamo, masz wybór" ma zwrócić uwagę na profity związane z zastosowaniem nowoczesnych szczepionek skojarzonych, czyli preparatów zabezpieczających dziecko przed dwoma, trzema, a nawet pięcioma chorobami dzięki jednemu wkłuciu. Szczepionki skojarzone oszczędzają dziecku bólu i łez zmniejszając jednocześnie ryzyko działań niepożądanych. Ważną częścią kampanii są działania edukacyjne skierowane do rodziców oraz środowiska medycznego.

GlaxoSmithKline jest jednym z najbardziej znaczących, światowych producentów leków i produktów ochrony zdrowia, który działa w oparciu o badania naukowe. Firma GlaxoSmithKline jest także liderem w produkcji szczepionek. W Polsce oferuje najszerszy wybór szczepionek oraz prowadzi badania nad skutecznością i bezpieczeństwem opracowanych przez siebie preparatów.

Rowland Communications jest międzynarodową agencją public relations, należy do Publicis Groupe. Działa na polskim rynku od 1995 r. i zajmuje pierwsze miejsce na liscie liderów PR. Obsługuje ponad 40 marek i firm. Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie www.rowland.com.pl.

Dołącz do dyskusji: Rowland dla GSK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl