Reklamy dla RMF FM
W 2002 najwięcej z reklam zarobiło RMF. Radio zyskuje - prasa traci
Jak wynika z danych Expert Monitora, w ubiegłym roku udział radia w rynku reklamy wzrósł, gazet i magazynów spadł a telewizji pozostał bez zmian. Dane te - liczone na podstawie cenników - nie uwzględniają często wysokich rabatów.
I - XII.2001 | I - XII.2002 | |||
Media ** | Wpływy * | [%] | Wpływy * | [%] |
Telewizja | 6 064 039 514 | 66,39% | 6 402 357 885 | 66,57% |
Radio | 616 722 694 | 6,75% | 753 843 132 | 7,84% |
Gazety | 1 050 751 448 | 11,50% | 1 056 323 580 | 10,98% |
Magazyny | 1 402 509 027 | 15,35% | 1 405 022 563 | 14,61% |
Razem | 9 134 022 683 | 100,00% | 9 617 547 160 | 100,00% |
* - w oparciu o reklamy brandowe i ceny cennikowe | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
** - w oparciu o media monitorowane w danym okresie przez Expert Mionitor - expert-monitor.pl |
Dołącz do dyskusji: Reklamy dla RMF FM