PTC wybrała dom mediowy
PTC Sp. z o.o., operator sieci Era jest jednym z największych reklamodawców w Polsce. Decyzje Ery dotyczące wyboru agencji i domów mediowych obsługujących budżety reklamowe są oczekiwane przez środowisko.
W drodze trwającego od listopada 2002r. konkursu ofert PTC wybrała dom mediowy - Optimum Media OMD - który zajmie się planowaniem kampanii medialnych i zakupem powierzchni reklamowych oraz czasów emisji w TV i radio. Będzie on obsługiwał kampanie medialne promujące produkty i usługi dla klientów prywatnych - Era Moja, instytucjonalnych - Era Biznes oraz użytkowników systemu pre-paid - Era TAK TAK.
Optimum Media OMD jest jednym z największych domów w Polsce i doradcą w zakresie planowania strategicznego. Przedstawiona przez OMD oferta była niezwykle konkurencyjna i pozwoli najkorzystniej promować wizerunek sieci Era.
W konkursie ofert udział wzięły: MediaCom, Media Edge CIA, OMD Poland, Carat, PanMedia Western oraz wcześniej obsługujące Erę - MediaVest (obecnie MediaVest-Starcom) i MindShare.
Dołącz do dyskusji: PTC wybrała dom mediowy