SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Promocja Peugeot 607 Felin

Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607

Do 31 lipca potrwa kampania reklamowa Peugeot 607, która rozpoczęła się 1 lipca. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607 jako najbardziej rasowego samochodu w swojej kategorii. W TV oraz kinie emitowany jest 30 sekundowy spot "Feline". W prasie ukazują się całostronicowe ogłoszenia "Wilk". Zarówno spot TV jak i reklama prasowa powstały w sieci Euro RSCG i zostały adaptowane na rynek polski przez agencję Euro RSCG New Europe.

W kampanii wykorzystano: TV (TVN 24, Discovery, Animal Planet, Canal+ Niebieski, Ale Kino, Hallmark, National Geographic), prasę (Polityka, Forum, Wprost, Kalejdoscope, Businessweek Polska, magazyn Business Centre) i kino. Mediami zajął się Brand & Media OMD.

Dołącz do dyskusji: Promocja Peugeot 607 Felin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl