Promocja Peugeot 607 Felin
Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607
Do 31 lipca potrwa kampania reklamowa Peugeot 607, która rozpoczęła się 1 lipca. Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Peugeot 607 jako najbardziej rasowego samochodu w swojej kategorii. W TV oraz kinie emitowany jest 30 sekundowy spot "Feline". W prasie ukazują się całostronicowe ogłoszenia "Wilk". Zarówno spot TV jak i reklama prasowa powstały w sieci Euro RSCG i zostały adaptowane na rynek polski przez agencję Euro RSCG New Europe.
W kampanii wykorzystano: TV (TVN 24, Discovery, Animal Planet, Canal+ Niebieski, Ale Kino, Hallmark, National Geographic), prasę (Polityka, Forum, Wprost, Kalejdoscope, Businessweek Polska, magazyn Business Centre) i kino. Mediami zajął się Brand & Media OMD.
Dołącz do dyskusji: Promocja Peugeot 607 Felin