SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

46 nominacji w konkursie PR Wings

46 kampanii zakwalifikowało się do finału tegorocznej edycji konkursu PR Wings. Liderami nominacji są Erbud, GetHero, Imago Public Relations, mBank, Pepco/Alert Media Communication, Publicon oraz Stowarzyszenie Filmowców Polskich – Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych. 

W czwartej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR), jury pod przewodnictwem Wojciecha Jabczyńskiego z Orange wyłoniło 46 finalistów. Najwięcej nominacji otrzymał Erbud, który zdobył cztery wyróżnienia. Trzy nominacje przypadły GetHero, Imago Public Relations, mBankowi, Pepco/Alert Media Communication, Publiconowi oraz Stowarzyszeniu Filmowców Polskich – Związkowi Autorów i Producentów Audiowizualnych. 

– Z radością zauważamy dużą liczbę zgłoszeń w kategoriach promujących innowacyjne podejście do public relations. Zgłoszone kampanie skupiają się na mierzalnych wynikach, odpowiedzialności społecznej, edukacji, a także wykorzystaniu cyfrowych narzędzi i nowoczesnych technologii. Kategorie takie jak efektywność roku, ESG i CSR, kampania edukacyjna, komunikacja w mediach społecznościowych, influencer marketing oraz technologia i innowacje świadczą o dynamicznym rozwoju polskiego PR – podkreślił Wojtek Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury 4. edycji konkursu PR Wings.

Gala PR Wings w listopadzie

Nagrody zostaną przyznane w 14 podstawowych kategoriach oraz 9 sektorowych za kampanie, które wyróżniają się pomysłowością, realizacją i inspiracją. Oprócz nagród w poszczególnych kategoriach, przyznane zostaną również Nagroda Specjalna SAPR oraz prestiżowa Nagroda im. Andrzeja Stolarczyka, wyróżniająca osoby, które przyczyniły się do rozwoju branży PR w Polsce.

Zwycięzców PR Wings poznamy już 13 listopada 2024 roku na Gali PR Wings w warszawskim Hotelu Bellotto. 

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

W ubiegłym roku na gali PR Wings wręczono trzynaście statuetek. Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymała Luiza Jurgiel-Żyła

Pełna lista nominowanych projektów w PR Wings 2024

Kategorie podstawowe

PR korporacyjny

   Barometr Providenta - Provident Polska
   Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications
   VeloBank – „rebel” polskiej bankowości - Velo Bank

PR Produktowy

   Acer Predator Games 2023 - Publicon
   EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry - monday comms
   Świat Bardziej Love – Ulepszamy Walentynki - Velo Bank

Komunikacja kryzysowa

   Osiedle Nowy Ursus: Od kryzysu do konsensusu dzięki PR - N42 Group
   Targi Agrotech łączą branżę. PR antykryzysowy - Targi Kielce
   Wchodzę do banku 16:55 - kryzys przekuty w sukces marki - mBank

Public Affairs i Lobbying

   "Barometr prawa" - Grant Thornton
   Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
   Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” - 180heartbeats + JUNG v MATT

ESG i CSR

   “Co za różnica? Ty.” - kampania społeczno-edukacyjna - LUCKYYOU
   Kręci Nas Recykling - Oponeo
   Zastygliśmy na Dworcu Centralnym - ERBUD

Komunikacja w mediach społecznościowych i influencer marketing

   Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
   Roweroterapia - GetHero/ Przestrzeń
   T-Mobile zmniejsza moc hejtu #HejtOutLoveIn - T-Mobile Polska/ Sexed.pl

Angażujący event

   Czas na #tantiemyzinternetu! - Stowarzyszenie Filmowców Polskich - Związek Autorów i Producentów Audiowizualnych (SFP-ZAPA)
   Kongres Pamięci Narodowej. Historia mówi przez pokolenia - El Padre
   NATO & GAMING: pierwszy w historii sojuszu turniej gamingowy - Planet Partners/ M&C Saatchi London

Komunikacja B2B

   Autopay. Od niezawodnych produktów do rozpoznawalnej marki - Autopay
   Drób z Europejskim Paszportem - Partner of Promotion
   Palo Alto Networks dla cyberbezpieczeństwa w Polsce - Monday Group/ Palo Alto Networks
   Portal to the Future: otwarcie Centrum Logistycznego MCL DHL - DHL Parcel Polska/ Alert Media Communications

Efektywność roku

   "Barometr prawa" - Grant Thornton
   (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych - Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka
   Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications

Employer Branding

   Dzień Zdrowia pamięci Joanny Sawczyn - Grupa Muszkieterów
   ERBUDIADA - ERBUD
   Pepco jest kobietą - Pepco/ Alert Media Communications

Komunikacja wewnętrzna

   „Łączymy ludzi, niezależnie od różnic” - MJCC
   #Spokoekipa Intrum w akcji! - Intrum
   Pamiętaj o okularach ochronnych - ERBUD

Komunikacja z wykorzystaniem narzędzi AI

   5G Bardziej – launch sieci od T-Mobile - T-Mobile Polska
   Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” - 180heartbeats + JUNG v MATT

Ochrona przed dezinformacją

   Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym - mBANK

Kampania edukacyjna

   Akcja Tron – kampania edukacyjna - WC Tron
   Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
   MegaMisja, czyli krok po MegaMoce - PR Hub

Kategorie sektorowe

Transport, spedycja, logistyka

   Film prezentujący zasady bezpieczeństwa „Safety Video” - POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT
   Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
   Kampania wizerunkowa „Ważne, z kim podróżujesz” - POLSKIE LINIE LOTNICZE LOT

Technologia i innowacje

   Acer Predator Games 2023 - Publicon
   EA SPORTS i PROSTO – nowa drużyna wchodzi do gry - monday comms
   Z technologią przez świat - Agencja Melmak

Branża FMCG

   Kampania „Łączy nas najlepszy skład” - Publicon

Rynek zdrowia

   (P)okaż serce - kampania dotycząca nowotworów dziecięcych - Good One PR, Good One PR, Klinika Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka
   Roweroterapia - GetHero/ Przestrzeń
   Wellbeing Score i raport “Dobrostan Polek i Polaków" - Benefit Systems

Nieruchomości, budownictwo, infrastruktura

   Akcja Tron – kampania edukacyjna - WC Tron
   Etex - Nasz Wspólny Dom - WeCom PR
   Pamiętaj o okularach ochronnych - ERBUD

Branża motoryzacyjna

   CUPRA Padlowe - Volkswagen Group Polska
   Jazda bez czytanki - Imago Public Relations
   Kręci Nas Recykling - Oponeo

Sport, turystyka, hotelarstwo

   Decathlon Challenge - GetHero
   Dorzuć Misie - mały budżet, duże serca - STS
   Poland Soul Travel - oLIVE media

Przemysł, chemia, energetyka

   Elektrownia Atomowa w Minecrafcie - Lifetube

Finanse i ubezpieczenia

   Barometr Providenta - Provident Polska
   Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym - mBANK
   Możesz liczyć na ekspertów rankomat.pl - Rankomat.pl

Dołącz do dyskusji: 46 nominacji w konkursie PR Wings

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl