Poranek Polsat News podnosi widownię głównego Polsatu
Nadawane w Polsacie między 6.00 a 6.50 poranne pasmo kanału Polsat News "'Nowy dzień" podniosło oglądalność stacji o połowę. Natomiast w samym kanale informacyjnym nowa formuła poranka poprawiła wyniki o 22 proc.
"Nowy dzień" nadawany jest w Polsacie w dni powszednie od 22 czerwca br. Przez pierwsze dwa tygodnie emisji program ten oglądało średnio 83,8 tys. widzów, dając kanałowi 8,49 proc. udziału w grupie 4+ i 9,45 proc. w komercyjnej 16-49. To więcej niż Polsat miał w tym paśmie w okresie poprzedzającym, czyli od 8 do 19 czerwca br., gdy emitował amerykańską operę mydlaną "Żar młodości". Stację między 6.00 a 6.52 oglądało wtedy 55,3 tys. osób, a jej udział w rynku wynosił odpowiednio 5,05 proc. i 5,55 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W czasie nadawania "Nowego dnia" Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem pasma jest zdecydowanie Jedynka pokazująca wtedy morning show "Kawa czy herbata?" z udziałem wynoszącym 27,43 proc. Za Polsatem znajdują się TVN ("Telesprzedaż", "Granie na śniadanie"; 2,44 proc.) i TVP 2 (brak programu lub "Telesprzedaż"; 0,35 proc.).
Natomiast w Polsat News cały blok "Nowy dzień" emitowany między 6.00 a 11.00 oglądało w okresie od 19 czerwca do 5 lipca br. średnio 11,7 tys. osób przy udziale w 4+ na poziomie 0,46 proc. i 0,44 w 16-49. Przez 18 pierwszych dni czerwca stacja w tych samych godzinach gromadziła nieco mniej widzów, bo 9,6 tys., a jej udział wynosił odpowiednio 0,31 proc. i 0,23 proc. (wtedy "Nowy dzień" trwał od 7.00 do ok. 11.00, a od 6.00 nadawano powtórki).
Widownia "Nowego dnia" w Polsacie
Porównanie z konkurencją w czasie emisji
"Nowego dnia"
Oglądalność "Nowego dnia" w Polsat News
po zmianie formuły
Dołącz do dyskusji: Poranek Polsat News podnosi widownię głównego Polsatu