Polski oddział Ipsos uruchomił swoją stronę internetową
Polski oddział międzynarodowej grupy badawczej Ipsos uruchomił swoją stronę internetową. Witryna Ipsos.pl jest skierowana do obecnych i potencjalnych klientów firmy oraz do dziennikarzy poszukujących wyników badań związanych z kwestiami marketingowymi, ekonomicznymi, społecznymi i politycznymi.
Treści zawarte na stronie można podzielić na dwie grupy. Z jednej strony są to informacje o firmie i całej grupie Ipsos oraz opis oferty polskiego oddziału. Dużo uwagi poświęcono tu głównym specjalizacjom Ipsos: badaniom reklamy, marketingowym, badaniom dla CRM oraz badaniom opinii w sektorze publicznym i prywatnym. Można tu znaleźć m. in. opisy standardowych narzędzi badawczych wykorzystywanych przez Ipsos w tych obszarach.
Jednocześnie witryna Ipsos.pl to rodząca się baza danych z aktualnymi i archiwalnymi wynikami publikowanych badań dotyczących różnych problemów marketingowych, społecznych i politycznych. Baza ta zawiera też rezultaty stałych pomiarów, takich jak Wskaźnik Optymizmu Konsumentów (mierzony przez Demoskop od 1991 roku), oczekiwań inflacyjnych, pomiar stosunku Polaków do integracji europejskiej, preferencji politycznych, oceny pracy prezydenta, premiera i rządu. Ta część strony będzie wciąż wzbogacana nie tylko o wyniki nowych publikowanych pomiarów, lecz także o rezultaty badań archiwalnych.
Sam serwis został przygotowany przez grafika Wojciecha Wilka i agencję interaktywną Webfabrika.
Jednocześnie pod adresem Ipsos.pl ruszyła nowa witryna Grupy Ipsos. Witryna zawiera komplet informacji o grupie, jej specjalizacjach oraz prezentuje wszystkie oddziały Ipsos na świecie.
Polski oddział Ipsos powstał w wyniku połączenia Ipsos-Demoskop, pod nazwą Demoskop obecnej na rynku polskim od 1989 roku oraz F-Squared Market Research and Consulting, od 1999 roku działającej na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Ipsos jest w tej chwili najbardziej dynamiczną grupą badawczą na świecie. Posiada oddziały w 40 krajach Europy, Ameryki Północnej i Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie oraz w rejonie Azji i Pacyfiku. Zatrudnia łącznie ok. 4 tys. osób. Ipsos specjalizuje się w badaniach marketingowych, reklamy, mediów, opinii w sektorze publicznym i prywatnym i badaniach dla CRM. Od 1999 roku Ipsos S.A jest notowana na Paryskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.
Dołącz do dyskusji: Polski oddział Ipsos uruchomił swoją stronę internetową