Polsat liderem, udany tydzień TV4. „M jak miłość” hitem
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie komercyjnej zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 14 do 20 września 2015 roku zmniejszył się o 0,58 pkt. proc. do 12,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,24 pkt. proc. i wyniósł 11,97 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,40 proc., po wzroście o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,05 proc.; do góry o 0,22 pkt. proc.).
Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 44,61 proc. do 44,51 proc.
Duży wzrost udziału odnotowała stacja TV4, która awansowała z miejsca szóstego na piąte. Jej średni tygodniowy udział zwiększył się o 0,34 proc. do 3,67 proc.
Wszyscy 4+ | 07.09 - 13.09.2015 r. | 14.09 - 20.09.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 784 352 | 12,67% | 730 466 | 12,09% |
2 | TVP1 | 726 118 | 11,73% | 723 512 | 11,97% |
3 | TVN | 704 785 | 11,38% | 689 111 | 11,40% |
4 | TVP2 | 546 522 | 8,83% | 547 176 | 9,05% |
5 | TV4 | 206 474 | 3,33% | 221 748 | 3,67% |
6 | TVP INFO | 212 011 | 3,42% | 198 397 | 3,28% |
7 | TVN24 | 199 008 | 3,21% | 191 473 | 3,17% |
8 | TVN7 | 188 915 | 3,05% | 187 336 | 3,10% |
9 | TV PULS | 174 654 | 2,82% | 170 846 | 2,83% |
10 | Puls 2 | 99 794 | 1,61% | 97 147 | 1,61% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 88 547 | 1,43% | 88 643 | 1,47% |
12 | TVP Seriale | 88 943 | 1,44% | 86 108 | 1,42% |
13 | Polsat2 | 89 946 | 1,45% | 80 320 | 1,33% |
14 | TV6 | 73 553 | 1,19% | 71 104 | 1,18% |
15 | TVP Rozrywka | 64 542 | 1,04% | 69 375 | 1,15% |
16 | TVP Regionalna | 59 937 | 0,97% | 68 744 | 1,14% |
17 | Polsat News | 69 643 | 1,12% | 58 431 | 0,97% |
18 | Polsat Sport | 75 066 | 1,21% | 48 042 | 0,79% |
19 | Polo TV | 56 874 | 0,92% | 47 354 | 0,78% |
20 | Stopklatka | 44 966 | 0,73% | 47 194 | 0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,95 pkt. proc. do 13,55 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zmniejszył się o 0,37 pkt. proc. do 13,31 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - udział tej stacji wyniósł 8,11 proc., po wzroście o 0,14 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,14 pkt. proc. do 7,90 proc.).
Wszyscy 16-49 | 07.09 - 13.09.2015 r. | 14.09 - 20.09.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 359 363 | 14,50% | 332 759 | 13,55% |
2 | TVN | 339 011 | 13,68% | 326 810 | 13,31% |
3 | TVP2 | 197 430 | 7,97% | 199 147 | 8,11% |
4 | TVP1 | 199 193 | 8,04% | 193 929 | 7,90% |
5 | TV4 | 97 141 | 3,92% | 96 536 | 3,93% |
6 | TVN7 | 82 734 | 3,34% | 86 066 | 3,51% |
7 | TV PULS | 81 512 | 3,29% | 82 809 | 3,37% |
8 | TVN24 | 55 114 | 2,22% | 54 240 | 2,21% |
9 | Puls 2 | 46 444 | 1,87% | 46 236 | 1,88% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 39 787 | 1,61% | 43 286 | 1,76% |
11 | TVP Seriale | 41 282 | 1,67% | 39 287 | 1,60% |
12 | TV6 | 34 818 | 1,40% | 36 604 | 1,49% |
13 | TVP INFO | 38 520 | 1,55% | 36 280 | 1,48% |
14 | Polo TV | 33 009 | 1,33% | 30 184 | 1,23% |
15 | TVP Rozrywka | 25 609 | 1,03% | 28 600 | 1,16% |
16 | Polsat2 | 35 049 | 1,41% | 26 716 | 1,09% |
17 | Stopklatka | 17 789 | 0,72% | 22 244 | 0,91% |
18 | TVN Style | 18 184 | 0,73% | 21 487 | 0,88% |
19 | Fokus TV | 18 331 | 0,74% | 21 255 | 0,87% |
20 | Comedy Central | 19 774 | 0,80% | 19 499 | 0,79% |
1 2
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, udany tydzień TV4. „M jak miłość” hitem
Kolego Mirek, ja też oglądam, ale Polsat Sport News, bo tylko ten kanał mam z darmowej naziemnej telewizji. Wbrew pozorom całkiem sporo transmisji na żywo oferują i to bynajmniej nie z kajakarstwa, jeździectwa czy innego mało popularnego badziewia.