Playboy zyskuje czytelników
Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.
'CKM' (Marquard Media Polska) miał w grudniu 2006 sprzedaż ogółem na poziomie 132 586 egz. (o 2 proc. mniej niż w analogicznym okresie 2005 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.
Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 101 453 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 71 060 egz.
grudzień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 132586 | 135508 |
Playboy | 101453 | 91220 |
Logo | 71060 | - |
Men’s Health Polska | 61300 | 59583 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" największy wzrost odnotował "Playboy".
2006 | ||
grudzień | listopad | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 132586 | 94919 |
Playboy | 101453 | 67181 |
Logo | 71060 | 65318 |
Men’s Health Polska | 61300 | 60252 |
W listopadzie 2006 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 35 802 egz. (w analogicznym okresie 2005 roku - 36 834 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 588 egz. (rok wcześniej 20 074 egz.).
grudzień | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 35802 | 36834 |
Manager Magazin | 29588 | 20074 |
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" wzrost odnotowały oba miesięczniki.
2006 | ||
grudzień | listopad | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Forbes | 35802 | 35038 |
Manager Magazin | 29588 | 29123 |
Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:
- 25 proc. wzrost sprzedaży Gazety Wyborczej
- Polityka liderem, słaby 2006 rok tygodników opinii
- Dzienniki regionalne tracą czytelników
- Przyjaciółka liderem sprzedaży
- Twój Styl w dół, Pani zyskuje
Dołącz do dyskusji: Playboy zyskuje czytelników