SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play24 w nowej odsłonie

Sieć komórkowa Play uruchomiła nową wersję serwisu Play24, w którym jej klienci mogą zarządzać swoimi kontami.

Operator informuje, że nowe Play24 powstało w efekcie badań przeprowadzonych z użytkownikami, ankiet zebranych od internautów oraz prac nad użytecznością serwisu.

Nowa struktura serwisu została oparta na zakładkach "Moje konto" (aktualne wartości sald oraz dane klienta zarejestrowane w Play), "Faktury" (Play Abonament, Play dla Firm - faktury i e-faktury, historia wpłat klienta), "Doładowania" (Play na Kartę, Play Mix - możliwość doładowania karty, historia doładowań), "Usługi" (pakiety, usługi dodatkowe, zmiany taryfy, usługi finansowe), "Połączenia" (historia połączeń oraz raporty użycia) oraz "Zgłoszenia" (formularz kontaktowy z obsługą klienta).

W nowej odsłonie Play24 zmieniono warstwy prezentacji, architekturę (szczególnie w sekcji finansowej) oraz elementy aktywne, takie jak filtry, formularze, przełączniki i przyciski. Wśród nowo dodanych funkcji znalazło się stronicowanie długich list (np. historia połączeń) oraz wyszukiwarki na listach numerów i kontaktów. Poza tym zoptymalizowano ładowanie stron, poprawiono podpowiedzi i opisy dla funkcji i usług oraz wprowadzono łatwiejszą kontrolę kosztów przez usprawnienia w historii połączeń. Z kolei klienci biznesowi otrzymali możliwość przełączania między numerami w ramach konta portalowego i bilingowego w jednym miejscu.

Dołącz do dyskusji: Play24 w nowej odsłonie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Klient
Taaa, i usunięto opcję zmiany adresu do korespondencji.
Dlaczego?!
0 0
odpowiedź