Piotr Maciejczyk w LoveBrands Group
Piotr Maciejczyk, badacz i ekspert ds. komunikacji, dołączył do działu strategii w LoveBrands Group. Objął stanowisko research&strategy consultant.
Piotr Maciejczyk, z wykształcenia ekspert komunikacji społecznej, jest też doktorantem i wykładowcą w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Wrocławskiego w zakładzie Projektowania Komunikacji. Od wielu lat wspiera marki komercyjne w zakresie badań oraz content marketingu.
Pracował m.in. dla Play, Oranżady Hellena, Banku Pocztowego, marki Kenwood czy L’Oreal.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ostatnio pełnił funkcję stratega ds. contentu w Grandes Kochonos. W LoveBrands Group ma w znacznie większym stopniu wykorzystywać zdobyte doświadczenie w tworzeniu i analizie badań, które są fundamentem każdej strategii przygotowywanej w tej agencji.
Na stanowisku research & strategy consultant w dziale strategii marki wspierać będzie Dominikę Wnuczyńską, która od marca 2024 r. pełni rolę head of brand strategy.
Dołącz do dyskusji: Piotr Maciejczyk w LoveBrands Group