Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski
Agencja Performance Media wygrała właśnie przetarg na digitalową obsługę produktów premium marki Olej Kujawski.
Realizując działania komunikacyjne dla linii premium, marka Kujawski w tym roku podejmuje współpracę z agencją Performance Media w zakresie strategii mediowej i egzekucji realizowanych kampanii.
Dział strategii Performance Media, na czele z Kubą Taczewskim, rozpoczął prace od określenia grup docelowych dla każdej z linii produktowych oraz dopasowania kontekstów używania produktów i wynikających z nich potencjalnych zainteresowań użytkowników.
Zobacz: Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo
Współpraca Performance Media i marki Kujawski obejmuje działania realizowane od marca aż do końca 2022 roku.
W ofercie marki Olej Kujawski znaleźć można trzy linie produktów w szklanych butelkach – Kujawski z ziołami, Kujawski 3 ziarna i Kujawski tłoczony na zimno – skierowane do świadomych konsumentów poszukujących zdrowych i smacznych produktów najwyższej jakości.
Dołącz do dyskusji: Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski