SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski

Agencja Performance Media wygrała właśnie przetarg na digitalową obsługę produktów premium marki Olej Kujawski.

Realizując działania komunikacyjne dla linii premium, marka Kujawski w tym roku podejmuje współpracę z agencją Performance Media w zakresie strategii mediowej i egzekucji realizowanych kampanii.

Dział strategii Performance Media, na czele z Kubą Taczewskim, rozpoczął prace od określenia grup docelowych dla każdej z linii produktowych oraz dopasowania kontekstów używania produktów i wynikających z nich potencjalnych zainteresowań użytkowników.

Zobacz: Nowa odsłona kampanii Oleju Kujawskigo

Współpraca Performance Media i marki Kujawski obejmuje działania realizowane od marca aż do końca 2022 roku.

W ofercie marki Olej Kujawski znaleźć można trzy linie produktów w szklanych butelkach – Kujawski z ziołami, Kujawski 3 ziarna i Kujawski tłoczony na zimno – skierowane do świadomych konsumentów poszukujących zdrowych i smacznych produktów najwyższej jakości.

Dołącz do dyskusji: Performance Media wygrał obsługę digitalową marki Olej Kujawski

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Waw
Brawo! Bardzo dobry wybór- najlepszy w digitalu:)
odpowiedź