Paralotna dla Nordea Bank Polska
Agencja Paralotna przygotowała kampanię reklamową dla Nordea Bank Polska.
- Jedyny poważny dylemat przed zakupem mieszkania to decyzja czy kupić w starym czy w nowym budownictwie. Przyznanie kredytu przez NORDEA Bank Polska to niezwykle prosta i nieskomplikowana sprawa na bardzo dobrych warunkach finansowych - to główny przekaz kampanii przygotowanej przez agencje Paralotna dla Nordea Bank Polska. Targetem kampanii są ludzie w wieku 22-55 lat, którzy planują zakup mieszkania - informuje nadawca.
Klienta: Nordea Bank Polska
Przedst. klienta: Sławomir Ronkowski
Agencja: Paralotna
Dyr. kreatywni: Michał Holewjusz, Paweł Lis
Dyr. artystyczny: Paweł Lis
Copywriter: Michał Holewjusz
Planowanie i zakup mediów: Media Planning
Media: Outdoor, Prasa (m.in. GW, Rzeczpospolita, Newsweek, Wysokie Obsacy, Gazeta Telewizyjna, Tele Magazyn, prasa regionalna), internet, BTL
Czas trwania: od końca sierpnia
Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Nordea Bank Polska