Orlen od nowa rozpisuje przetarg na obsługę reklamową. Współpraca przez cztery lata
Grupa Orlen zaprasza agencje do składania ofert na obsługę reklamową full service. Z wybranymi firmami chce współpracować 4 lata.
Prowadzone przez Orlen postępowanie składa się z dwóch części. Pierwsza dotyczy obsługi ATL i wyboru dużych agencji kreatywno-strategicznych, drugie - obsługi BTL i wyboru agencji specjalizujących się w działaniach trade marketingowych.
Postępowanie odbędzie się w dwóch turach. W turze I agencje zostaną poproszone o spełnienie kryteriów formalnych oraz merytorycznych. W turze II przedstawione zostanie zadanie konkursowe. W turze II będą mogły wziąć udział podmioty, które spełnią wszystkie kryteria tury I oraz uzyskają najwyższą ocenę.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Spółka informuje, że w wyniku tego postępowania zostanie podpisanych kilka umów ramowych w obu kategoriach w pełnym zakresie w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia potrzeb spółek z grupy kapitałowej Orlen. Wybrane agencje będą współpracowały nie tylko z różnymi biurami w ramach struktur Orlenu (marketing, sponsoring, komunikacja). Będą również miały możliwość realizacji działań z innymi spółkami Grupy Kapitałowej Orlen w tym z: Energa, Anwil, PGNiG Obrót Detaliczny, Ruch, Orlen Oil czy Orlen Paliwa.
Umowa na cztery lata
Umowy ze zwycięskimi agencjami zostaną zawarte na okres 4 lat z możliwością przedłużenia współpracy o rok. Okres ten może ulec zmianie w zależności od pozyskanych zgód korporacyjnych.
- Wybór nowych agencji reklamowych ma kluczowe znaczenie dla naszej Grupy Kapitałowej. Stanowi podstawę realizacji długofalowych celów marketingowych. Zależy nam na współpracy z najlepszymi agencjami na rynku i otwartym dialogu z branżowymi organizacjami o wzajemnych potrzebach i oczekiwaniach. Liczymy na dobrą współpracę na satysfakcjonujących dla obu stron warunkach – podkreślił Piotr Suchodolski, dyrektor biura marketingu Orlenu.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 22 października.
Przypomnijmy, że w połowie tego roku Orlen unieważnił prowadzony od lipca 2023 r. przetarg na kompleksową obsługę reklamową. - Anulowanie postępowania ogłoszonego w lipcu ubiegłego roku wynika z konieczności zweryfikowania zawartych w nim założeń i dostosowania do aktualizowanych planów marketingowych spółki - przekazało wówczas redakcji Wirtualnemedia.pl biuro prasowe koncernu.
Dołącz do dyskusji: Orlen od nowa rozpisuje przetarg na obsługę reklamową. Współpraca przez cztery lata
mają tyle "miejscówek" jak i swoje gazety że to można bez kosztowo zrobić.