'Olivia' podrożała o złotówkę
Wydanie styczniowe miesięcznika "Olivia" (Marquard Media Polska), które kilka dni temu trafiło na rynek, jest droższe o 1 zł niż dotychczas i kosztuje 3,90 zł.
Tym samym cena wydania "Olivii" bez dodatku jest teraz taka sama jak cena konkurencyjnej "Claudii" wydawanej przez G+J Polska. Pozostałe tytuły z segmentu miesięczników poradnikowych są tańsze :"Dobre Rady" (Burda Media Polska) kosztują 1,50 zł, "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) także 1,50 zł, "Poradnik Domowy" (Agora SA) - 2,99 zł, a "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) - 2,90 zł.
Wczoraj nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami wydawnictwa i zapytać o przyczyny podwyżki.
Średnia sprzedaż ogółem "Olivii" w okresie od stycznia do października br. wyniosła 314 388 egz.
Dołącz do dyskusji: 'Olivia' podrożała o złotówkę