OKAY CRM pomaga odnieść firmie sukces
OKAY CRM to nowy produkt zwiększający efektywność pracy działów sprzedaży, marketingu, serwisu i obsługi klientów
Program, opracowany przez firmę Clix Software Sp. z o.o., jest niezwykle łatwym w obsłudze narzędziem do zarządzania kontaktami z klientami. Można go błyskawicznie zainstalować, skonfigurować i dostosować do swoich potrzeb. Program przeznaczony jest dla małych i średnich firm, samodzielnych działów większych przedsiębiorstw, a także osób wykonujących tzw. wolne zawody: prawników, konsultantów, architektów i lekarzy. Rozwiązanie powstało na bazie doświadczeń firmy doradczej Process4E S.A..
"Chcieliśmy stworzyć oprogramowanie, które będzie można bardzo szybko wdrożyć i które nie będzie sprawiało użytkownikom kłopotów w obsłudze. Dla małej firmy niezwykle ważne są szybkie efekty i zwrot poniesionych nakładów inwestycyjnych. Staraliśmy się, aby nasz produkt odpowiadał takim założeniom" - powiedział, Maciej Stanusch, Prezes Zarządu Clix Software.
Dołącz do dyskusji: OKAY CRM pomaga odnieść firmie sukces