Nowy kierownik działu analiz Metropolu
Od listopada do działu analiz dziennika Metropol dołączy Agnieszka Łobodzińska.
Łobodzińska zajmuje się badaniami od ponad czterech lat, ostatnio pracowała w Agorze, gdzie zajmowała się analizami i badaniami prasowymi. W Metropolu do podstawowych zadań Łobodzińskiej będzie należało wsparcie działu sprzedaży poprzez przygotowywanie prezentacji handlowych, tworzenie analiz czytelnictwa oraz wydatków reklamowych.
Łobodzińska przejmie obowiązki Jacka Paciorka, który rozstał się z firmą.
Metropol (na świecie również jako Metro) jest największą i najszybciej rozwijającą się gazetą na świecie. Grupa Metro International SA wydaje 61 edycji Metropolu w 88 aglomeracjach w 19 krajach, w 18 językach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Metropol dociera do bardzo atrakcyjnej grupy odbiorców – osób młodych, aktywnych, dobrze wykształconych. Codziennie gazety Metropol są czytane przez 18,5 miliona osób, tygodniowo docierają do ponad 40 milionów.
Dołącz do dyskusji: Nowy kierownik działu analiz Metropolu