Nowe logo Targów Kielce
Firma Targi Kielce, wicelider rynku targowego w Polsce, ma nowe logo. Zmiana wizualizacji jest symbolem nowych planów firmy.
Poprzednie logo funkcjonowało przez kilkanaście lat i na przestrzeni tego czasu wprowadzono do niego tylko subtelne modyfikacje. Obecne logo jest zupełnie inne. Jedyne elementy, które pozostały w nim utrzymane, to nazwa firmy i pewne motywy graficzne, które obecnie jednak wyrażone są w nowej stylistyce. W logotyp wkomponowany jest znak graficzny symbolizujący nową bramę Targów Kielce, która jest widoczna dla gości przyjeżdżających na tereny wystaw. Logo oraz zastosowany w nim font są dynamiczne, co podkreśla nowoczesny charakter i nieustanny rozwój firmy.
Logo zostało wybrane po rozstrzygnięciu konkursu, w którym wzięło udział kilkanaście firm. Na short listę zaproszonych zostało kilka agencji. Ostatecznie wygrał projekt firmy ID Advertising.
„Wykorzystujemy nasze wieloletnie doświadczenie, a jednocześnie jesteśmy otwarci na zmiany. Tworzymy nowocześnie zarządzane polskie przedsiębiorstwo o coraz silniejszej pozycji na rynku. Często jednak niesłusznie jesteśmy postrzegani jako „firma lokalna” i niezbyt nowoczesna. Zmiana logo ma być sygnałem kierowanym zarówno do naszych pracowników i partnerów biznesowych, jak też do szerokiego otoczenia, że jesteśmy dynamicznym i nowoczesnym przedsiębiorstwem, a nasze plany na przyszłość są jeszcze bardziej ambitne” – komentuje Andrzej Mochoń, prezes zarządu firmy Targi Kielce.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo Targów Kielce