Nowa strategia EMLabu
Do działu strategii agencji EMLab dołączyły dwie nowe osoby.
Strategic Leaderem został Wojtek Zadrożniak. Paul Bachowski objął stanowisko Strategic Plannera. Obaj od wielu lat związani są z branżą marketingową.
Wojtek Zadrożniak ma już za sobą duże doświadczenie w organizacji eventów zdobyte w agencji Walk Production. Wcześniej pracował również w SPI International Polska, firmie zajmującej się dystrybucją filmów. Jest absolwentem wydziału Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Paul Bachowski od 2004 roku związany jest z grupą Mothership. Rozpoczął wtedy pracę w dziale strategii agencji reklamowej DougFaberFamily, należącej do grupy. Od kwietnia 2006 roku był Strategic Plannerem w DFF. Odpowiadał za obsługę między innymi BMW Polska i PF Jelfa SA. Jedna z jego kampanii, promująca miasto Piran na Słowenii, zdobyła Golden Drum w 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia EMLabu