Nowa promocja olejów Castrol
10 października pod hasłem "4 opony za 4 litry" ruszyła kolejna akcja promocyjna olejów Castrol.
Na zwycięzców czekają zestawy opon zimowych firmy Michelin. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić dowolny olej Castrol, wysłać SMS-a na specjalny numer i zachować dowód zakupu. Konkurs potrwa do 21 listopada.
W losowaniu nagród może wziąć udział każdy, kto kupi co najmniej 4 litry dowolnego oleju marki Castrol i w dniu zakupu wyśle SMS-a o treści CASTROL na numer 7216 (całkowity koszt - 2,44 PLN z VAT). Każdego dnia spośród zgłoszonych osób wyłaniany będzie laureat. Zwycięzca otrzyma komplet opon zimowych Michelin o wartości
do 3000 PLN.
W promocji wykorzystano wizerunek zespołu rajdowego Castrol BP Ultimate Mitsubishi oraz rekomendacje ekspertów w dziedzinie motoryzacji - kierowcy Macieja Lubiaka
i pilota Macieja Wisławskiego.
Areną konkursu będą sklepy motoryzacyjne, hiper- i supermarkety, stacje benzynowe oraz warsztaty (także autoryzowane).
Castrol kieruje najnowszą akcję do kierowców samochodów osobowych świadomych potrzeby przygotowania pojazdu do sezonu jesienno-zimowego.
Spoty promujące konkurs przez trzy tygodnie będą emitowane w Radiu ZET, Trójce, Radiu ESKA i w Antyradiu.
W dwóch półminutowych reklamach będzie można usłyszeć śpiewających rajdowców - Lubiaka i Wisławskiego.
Dla potrzeb akcji Castrol zawarł strategiczne partnerstwo medialne z tygodnikiem "Auto Świat". W myśl umowy magazyn zajmie się rozpropagowaniem konkursu na swoich łamach. W rewanżu Castrol umożliwi "Auto Światowi" dostęp do swoich kanałów dystrybucji
Dodatkowym wsparciem promocji będzie kampania wizerunkowa marki Castrol oraz Castrol GTX Magnatec. Na antenie TVP, Polsatu, TVN, TV4, Discovery, Canal+, National Geographic, Planete, Ale Kino!, Reality TV i AXN pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się MindShare.
Dołącz do dyskusji: Nowa promocja olejów Castrol