Nowa kampania Plusssza
Startuje pierwsza kampania reklamowa preparatu Plusssz przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi.
Celem tej wizerunkowo - produktowej kampanii jest wprowadzenie na rynek nowego dwuwarstwowego Plusssza. Pomysł kreatywny spotu telewizyjnego opiera się na wizualizacji powrotu do formy po wzięciu tabletki nowego Plusssza i na uświadomieniu korzyści z jego zażywania. Kreacja przełamuje konwencję reklam produktów farmaceutycznych - plastikowy kubek wracający do formy jest metaforą organizmu człowieka. Nowy Plusssz z technologią Fusion System umożliwił połączenie wysokiej dawki substancji, które mają zostać uzupełnione z dzienną dawką witamin. Pierwszym wariantem z portfolio nowego Plusssza wspieranym marketingowo jest Plusssz Magnez i Multiwitamina.
Saatchi & Saatchi rozpoczęła współpracę z firmą Polski Lek należącą do holdingu Maspex Wadowice w drugiej połowie ubiegłego roku. Rozpoczynająca się właśnie kampania jest pierwszym efektem tej współpracy.
Klient: Polski Lek
Agencja: Saatchi & Saatchi
Przedstawiciele klienta: Łukasz Artecki, Błażej Artecki
Przedstawiciele agencji: Aneta Świercz - Grądkowska, Karina Komorowska, Katarzyna Indyk
Dyrektor kreatywny: Jacek Szulecki
Dyrektor artystyczny: Maciej Waligóra
Copywriter: Filip Berendt.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Plusssza