SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mocne uderzenie

Nowa kampania Okocimia

W październiku na ekrany telewizyjne, po ponad dwuletniej przerwie, powróciła marka OKOCIM MOCNE z nową wizerunkową kampanią. OKOCIM MOCNE jest prekursorem segmentu piw mocnych w Polsce i od lat utrzymuje się na stabilnej, wysokiej pozycji. W II kwartale 2003 r. Grupa Carlsberg Okocim okazała się najszybciej rosnącą firmą w branży piwowarskiej - zanotowała 11-procentowy wzrost sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Ten spektakularny sukces wywołuje w firmie uzasadnione przekonanie, że i ta, nowa kampania piwa OKOCIM MOCNE przyniesie spodziewane efekty.

Emisja reklamy rozpocznie się 23 października. Spot reklamowy emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu i TVN.

Film reklamowy podkreśla intensywny, głęboki smak piwa OKOCIM MOCNE, który dostarcza wyjątkowych doznań. "Wyjątkowość smaku piwa Okocim Mocne podkreślają sami konsumenci mówiąc, że jest on wyrazisty, głęboki, bardziej esencjonalny i dłużej się go czuje. Delektowanie się nim w domowym zaciszu daje odskocznię po ciężkim dniu pracy oraz przełamuje monotonię dnia codziennego. To wszystko przekazujemy w nowej kampanii telewizyjnej, której esencją jest hasło: "Okocim Mocne - Głębia smaku" - mówi Arkadiusz Dobosz - Senior Brand Manager w Carlsberg Okocim SA.

Niecodzienną scenerię spotu stworzono w londyńskim studio filmowym. Planem zdjęciowym kierował uznany reżyser Mike Valentine, który pracował między innymi przy produkcji takich filmów jak "James Bond. Świat to za mało" i "Gwiezdne Wojny. Epizod I".

hasło kampanii: - "Okocim Mocne - Głębia smaku"
Kreacja ATL - Red 8 Communications Group,
reżyser filmu - Mike Valentine,
realizacja - Graffiti Film sp. z o.o.
zakup mediów - Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Mocne uderzenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl