Młodzi pracownicy reklamują McDonald’s (wideo)
Startuje wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s pokazująca możliwości, jakie ta firma daje młodym pracownikom. Akcję, prowadzoną pod hasłem „McDonald’s wierzy w młodych ludzi w Polsce”, przygotowały i realizują firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD, Opus Film i 24/7 Communication.
Spot telewizyjny, będący głównym elementem akcji, pokazuje codzienne sytuacje z życia osobistego i pracy kilkunastu młodych osób zajmujących stanowiska menedżerskie w McDonald’s. Reklama podkreśla, że wbrew obiegowym opiniom o „straconym pokoleniu”, młodzi pracownicy z sukcesami odpowiadają w dużym stopniu za zarządzanie siecią McDonald’s w Polsce.
Firma podkreśla, że w kampanii prezentowani są jej autentyczni pracownicy, wybrani w wewnętrznym castingu spośród 3,5 tys. menedżerów zarządzających jej restauracjami w całym kraju.
Reklama od 20 kwietnia emitowana jest w kanałach TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat 2, Polsat Play, Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Biznes, Polsat Sport News, TV4, TV6, ATM Rozrywka, History, Polsat Crime & Investigation Network, Superstacja, Polsat Viasat Explorer, Polsat Viasat History, BBC Knowledge, SciFi Universal i Kino Polska. Ponadto kampania obejmuje internet (nowa odsłona serwisu mcdonaldspraca.pl, reklamy, aktywności w serwisach społecznościowych) oraz prasę.
Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: Młodzi pracownicy reklamują McDonald’s (wideo)
A tak na marginesie to już z 15 lat w Makdonaldzie nie było pomimo tego, że mam go 100 m od domu i jak wiatr źle zawieje to muszę wąchać smrody wypalonego oleju palmowego.