Metamorfoza 'M jak mieszkanie'
Od marca miesięcznik 'M jak Mieszkanie' w nowej formie. Zwiększyła się objętość, wprowadzono nowe działy, a szytą oprawę zastąpiono klejoną.
„Aktualne zmiany w „M jak mieszkanie” to kontynuacja polityki rozwoju pisma, rozpoczętej jesienią 2005 roku. Ponieważ nasza strategia okazała się słuszna, o czym świadczą rekordowe wyniki sprzedaży, zamierzamy nadal inwestować w magazyn, rozwijać go i dostosowywać do potrzeb czytelników” – mówi Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny Wydawnictwa Murator. Magazyn docenili czytelnicy - możemy pochwalić się największą dynamiką wzrostu sprzedaży egzemplarzowej tego poradnika w swoim segmencie czasopism. Od stycznia do listopada 2006 średnia sprzedaż ogółem „M jak mieszkanie” wyniosła 67 411 egzemplarzy i była o 38% wyższa niż w analogicznym okresie 2005 roku.”- dodaje Białek.
Od marca miesięcznik "M jak mieszkanie" zwiększa się o 48 stron. 148-stronicowe wydanie ma zawierać więcej prezentacji autentycznych wnętrz - co miesiąc będzie pokazywanych pięć mieszkań zróżnicowanych pod względem stylu, metrażu i budżetu przeznaczonego na ich wykończenie. Nowy cykl Zacznij od barw to metamorfozy kolejnych pomieszczeń w domu. Dział finansowo-prawny zyskał dwie strony, więcej jest stron shoppingowych - gotowe zestawy produktów do wyposażenia, wykończenia i dekorowania wnętrz polecane przez stylistów i redakcję "M jak mieszkanie".
Trwające od 21.02 do 01.03 kampania telewizyjna marcowego wydania obejmuje stacje: TVN, TVN 24, TVN Style, TVN 7, Telewizje Polsat i Puls oraz Tele 5. Reklamy prasowe pojawią się w „Super Expressie”, tygodniku „Wprost” i magazynach Wydawnictwa Murator: ”Murator”, ”Zbuduj dom”, ”Dobre Wnętrze”, ”Zdrowie”, ”Podróże”. Promocja w internecie będzie prowadzona w serwisach: muratordom.pl, poradnikzdrowie.pl, muratorplus.pl, podroze.pl, projekty.murator.pl, murator.pl, mjakmieszkanie.pl, dobrewnetrze.pl, zbuduj.pl.
Plakaty promujące „M jak mieszkanie” pojawią się w 14 centrach handlowych sieci Praktiker na terenie całej Polski. Kampania obejmuje również punkty sprzedaży prasy. Dla czytelników przygotowano konkurs SMS-owy „Marcowe migdały” - do wygrania 100 atrakcyjnych nagród.
Media zaplanował i zakupił dom mediowy MindShare, spot telewizyjny zrealizowała firma Adah Advertising, a autorem strategii promocji o nazwie „Efektowne powiększenie” jest Dział Marketingu – Wnętrza, zajmujący się promowaniem produktów wnętrzarskich Wydawnictwa Murator.
„M jak mieszkanie”
miesięcznik
Redaktor naczelny: Małgorzata Tomczyk
Nakład: 135 000 egz.
Format: 210 x 280 mm
Objętość: 144 str. + 4 okładki
Oprawa: klejona
Cena: 4,90 zł
Sprzedaż pism wnętrzarskich
listopad | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
Cztery Kąty | 110080 | 67796 |
M jak mieszkanie | 72972 | 50517 |
Moje Mieszkanie | 40413 | 66093 |
Dobre Wnętrze | 24437 | 18755 |
Weranda | 23085 | 19474 |
Dom & Wnętrze | 18528 | 28434 |
Elle Decoration | 13869 | - |
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza 'M jak mieszkanie'