Masz Fix - Masz Danie
...pod takim tytułem przebiega animacja sprzedaży wsparta gratisowaniem dla marki Knorr Fixy
...pod takim tytułem przebiega animacja sprzedaży wsparta gratisowaniem dla marki Knorr Fixy. Akcję dla Unilever Polska S.A. przygotowała TEQUILABTL GROUP.
Od 6 czerwca przez miesiąc na terenie hipermarketów animatorki będą informowały Klientów o możliwościach zastosowania Fixów Knorr w przygotowaniu codziennych potraw, a tym samym będą zachęcały do nabywania produktu. W czasie trwania promocji za zakup jednego dowolnego produktu KNORR Fix Konsument otrzymuje miernik do spaghetti. Natomiast przy zakupie dwóch dowolnych Fixów - szczypce do makaronu.
Grupę docelową stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 25 - 45 lat z wykształceniem średnim lub wyższym, postępowi i otwarci mieszkańcy miast, poszukujący nowych pomysłów na zróżnicowanie codziennych dań. Celem akcji jest wyjaśnienie możliwości zastosowania produktów z rodziny Fix Knorr, wskazanie na ich mocne strony - szybkość przygotowywania dań kuchni międzynarodowej. Celem jest również wzrost sprzedaży produktów Knorr FIX oraz zwiększenie częstotliwości ich zakupu. Kreację do akcji "Masz Fix - Masz Danie" przygotowała Agencja Edda.
Osoby odpowiedzialne za przebieg akcji:
Po stronie TEQUILABTL GROUP:
Karolina Kaźmierczak - Account Manager
Po stronie Klienta:
Monika Bruska - Business Development Specialist
Dołącz do dyskusji: Masz Fix - Masz Danie