Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie
Marta Sułkiewicz awansowała na szefa sprzedaży międzynarodowej w Gemiusie. Z firmą związana jest od 2015 roku, ostatnio zajmowała się rozwojem usług skierowanych do reklamodawców z regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
Sułkiewicz dołączyła do grona osób zarządzających Gemiusem w skali globalnej. Będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację globalnej strategii sprzedaży i marketingu firmy. W strukturach Gemius Polska dyrektorem sprzedaży jest Michał Włodarczyk.
Przez ostatnie 10 miesięcy Marta Sułkiewicz pełniła funkcję business development director of advertisers w regionie EMEA. Wcześniej zarządzała rozwojem i sprzedażą badania gemiusAdReal, które dostarcza informacji o sposobie konsumpcji reklam online przez użytkowników.
Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie 15-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności doskonaliła, zarządzając agencją interaktywną Sun House Media i działem reklamy w wydawnictwie AVT (wydającym głównie pisma specjalistyczne).
Jest absolwentką marketingu politycznego na Uniwersytecie Warszawskim, wykłada na studiach podyplomowych w Akademii Leona Koźmińskiego.
Dołącz do dyskusji: Marta Sułkiewicz kieruje sprzedażą globalną w Gemiusie