„Kultura głupcze” ma 570 tys. widzów, Dwójka na szarym końcu
Emitowany od września br. na antenie telewizyjnej Dwójki program Kamila Dąbrowy „Kultura głupcze” nie zdobył uznania widzów. Średnio ogląda go tylko 570 tys. osób, czyli znacznie mniej niż śledzi programy głównych konkurentów TVP 2.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział programu „Kultura głupcze”, nadawanego w niedziele ok. 17.15, po trzech odcinkach kształtuje się na poziomie 5,96 proc. wśród wszystkich widzów i 3,87 proc. w grupie komercyjnej.
Liderem w paśmie emisji programu Dąbrowy jest telewizyjna Jedynka, która w tym czasie nadaje „Teleexpress”, prognozę pogody oraz „Ojca Mateusza” i gromadzi przed ekranami 24,46 proc. widzów. Na drugim miejscu znajduje się TVN z niedzielnym pasmem filmowym (16,17 proc. udziału). Trzecie miejsce należy natomiast do Polsatu, gdzie równie można wówczas obejrzeć filmy fabularne (14,2 proc.).
>>> Dyrektor TVP 2: nikogo się nie boimy
Dane telemetryczne wskazują, że audycję najchętniej oglądają kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy małych miast i ludzie posiadający wykształcenie podstawowe.
W programie “Kultura głupcze” Kamil Dąbrowa rozmawia z komentatorami kultury, którzy mają zupełnie inne poglądy. Do każdego odcinka zapraszany jest również ekspert oraz artysta. Magazyn nadawany jest na żywo.
Widownia „Kultura głupcze”
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
11-09-2011 | 573 560 | 6,69% | 4,08% |
18-09-2011 | 643 292 | 6,36% | 3,69% |
25-09-2011 | 480 189 | 4,81% | 3,87% |
średnia | 569 310 | 5,96% | 3,87% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji programu
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP1 | 2 335 400 | 24,46% |
TVN | 1 544 429 | 16,17% |
Polsat | 1 355 935 | 14,20% |
TVP2 | 569 310 | 5,96% |
Profil widowni audycji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 34,49% | 72 |
Kobiety | 65,51% | 126 | |
Wiek | 4-9 | 0,63% | 11 |
10-15 | 2,36% | 35 | |
16 - 19 | 1,44% | 26 | |
20 - 24 | 2,17% | 28 | |
25 - 29 | 1,64% | 18 | |
30 - 34 | 8,41% | 102 | |
35 - 39 | 2,12% | 29 | |
40 - 44 | 3,87% | 60 | |
45 - 49 | 8,18% | 119 | |
50 - 54 | 9,78% | 122 | |
55 - 59 | 9,56% | 123 | |
60+ | 49,83% | 247 | |
Wlk. Miasta | Wieś | 41,44% | 106 |
< 50 tys. | 28,94% | 120 | |
50-100 tys. | 6,55% | 76 | |
100-200 tys. | 7,28% | 90 | |
> 200 tys. | 15,79% | 78 | |
Zawód | Top management | 4,06% | 47 |
Pracownicy średniego szczebla | 10,72% | 71 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 15,34% | 77 | |
Emeryci | 57,93% | 226 | |
Inni | 11,96% | 39 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 60,99% | 135 |
Średnie | 23,84% | 81 | |
Wyższe | 12,17% | 97 | |
Inne | 2,99% | 24 |
Dołącz do dyskusji: „Kultura głupcze” ma 570 tys. widzów, Dwójka na szarym końcu